Har hört från Skövdefolket att de är 6 st som planerar att komma på lördag men ska hetsa på dem att skicka in rosters. De höll på trixa med att skaffa nafnamn.
Har hört från Skövdefolket att de är 6 st som planerar att komma på lördag men ska hetsa på dem att skicka in rosters. De höll på trixa med att skaffa nafnamn.
5 för helgen och 5 för dag1, men vet att fler har sagt att de är intresserade men kanske inte vet om att rosters ska in idag. Avvaktar lite. Vore kul om vi blev fler.
Eftersom vi har några platser över till turneringen tänkte jag höra mig för ifall det var någon som var intresserad på att göra en sen anmälan skulle de få möjlighet till. Nu har lite priser anlänt och ifall man är sugen på att få lägga beslag på en trofée så kan man vara lite taktisk och bara dyka upp för en utav dagarna. Vi kör med "share the wealth" för troféerna så AlienBowl Champion kan till exempel inte vinna Dag1 eller Dag2 troféerna. Medaljen kan endast vinnas av en Göteborgar coach (eller Görgoa Gubben Mago) som deltar i alla matcher/får en WO till sin fördel, *wink wink* @Equilibri@Melisqus
Medaljen kan endast vinnas av en Göteborgar coach (eller Görgoa Gubben Mago) som deltar i alla matcher/får en WO till sin fördel, *wink wink* @Equilibri@Melisqus
Hmm... jag kanske kan ta mig till Lidköping tågstation kl 9:17 på söndagen. Skulle det räcka för att vara med dag2? För spellokalen ligger väl i anslutning till tågstationen?
Hur räknas sämsta göteborgare om jag endast är med på dag2? Som totalpoäng för dag 1 + dag 2 eller som % poäng av deltagna ronder? Eller en sämsta GBGare för dag1 och en för dag 2?
Anledning till att reglerna är så, är för att ingen ska kunna sneaka till sig en medalj genom att missa matcher. Vi är trots allt här för att lira blood bowl och är man inte närvarande vid alla matcher kan man inte få medalj. Så de ser ut som de blir kamp mellan mig och dig brocCooLi, ifall inte @mrselecta eller nån av tloeg gubbarna dyker upp.
Comments
nej nej nej.
vi blir ,,5,,
behöver en ha med sig roster eller fixar du det?
blir vi inte fler så finns ju faktiskt en viss chans att vi kanske får möta varandra?
Hmm... jag kanske kan ta mig till Lidköping tågstation kl 9:17 på söndagen. Skulle det räcka för att vara med dag2? För spellokalen ligger väl i anslutning till tågstationen?
Hur räknas sämsta göteborgare om jag endast är med på dag2? Som totalpoäng för dag 1 + dag 2 eller som % poäng av deltagna ronder? Eller en sämsta GBGare för dag1 och en för dag 2?
buuuuuu