Jag och @skoberget spelade ju vår match igår. Väntar på en rapport från honom här, men lite kort kan man väl säga att han vann matchen med 2-0, fast det blev en väldigt dyrköpt seger...
1 död dvärg
1 dvärg med sänkt AV
1 dvärg som missar nästa match
Så, nästa person som ska möta hans kaosdvärgar får alltså se en linje med 2 dvärgar och 3 härliga Hobgoblin Journeymen!
Här kommer lottningen för rond 2 som spelas mellan 19 september och 2 oktober:
Unknown dwarf vs Equilibri
brocCooLi vs Davorok
MartinN vs Skoberget
Melisqus vs Asperon
Koboldkungen vs Inforthepain
Nu finns även lottningen för rond 1 och 2 i första posten. Tabellen kommer även att läggas i första posten när rond 1 är spelad.
För er som inte har lyckats få er match från rond 1 spelad eller rapporterad, se till att ha klart detta till senast 25 september så vi inte kommer efter. Rond 2 går mellan 19 september till 2 oktober.
Tänk på att rapportera matchen i denna tråden i följande format:
Rond
Coach vs Coach
Td vs Td
Cas vs Cas
Tv vs Tv
Det låter rimligare, men 4tds är fortfarande en imponerande start
Vi kan ju säga att jag slog en del dubbelettor i kritiska ögonblick, vilket @koboldkungen inte gjord Fick iaf +ST på en av mina linor och inga permanenta skador, så alltid något.
Rond 1:
Melisqus vs Unknown Dwarf
Deadly Orx (DOrx) vs Ulthuan Vixens
Td: 3 - 0
Cas: 3 - 0
Tv: 1050 - 950
Deadly Orx bashade ut större delen av Ulthuan Vixens vilket gjorde matchen lite lättare för orcherna. En misslyckad passning för alvernas första målförsök och en intercept av en black orc på en passning i andra halvlek punkterade matchen. Black orcen sprang sedan tre rundor framåt för att göra mål i sista rundan.
En av DOrx blitzers lyckades även lista ut varför alverna är så smidiga och fick för detta +AG efter matchen.
Tänk på att ställningen efter rond 1 bestämmer lottningen för rond 3!
Rond 3, ska vi inte spela rond 2 först!? Udda upplägg på min ära
Jodå, rond 2 skall spelas först men tanken är att rond 3 lottas på resultaten för rond 1 för att slippa vänta in resultaten från rond 2 innan lottningen kan göras. På detta sätt kan vissa matcher få lite extra tid utan att lottningen blir påverkad. Dvs swizz lottning med 1 matchs fördröjning à la Melisqus style.
Jodå, rond 2 skall spelas först men tanken är att rond 3 lottas på resultaten för rond 1 för att slippa vänta in resultaten från rond 2 innan lottningen kan göras. På detta sätt kan vissa matcher få lite extra tid utan att lottningen blir påverkad. Dvs swizz lottning med 1 matchs fördröjning à la Melisqus style.
Comments
Du kan fortfarande hoppa in om du är intresserad! Skicka mig ett PM i så fall så löser jag det.
Är det någon som inte fått sin match inbokad ännu?
1 död dvärg
1 dvärg med sänkt AV
1 dvärg som missar nästa match
Så, nästa person som ska möta hans kaosdvärgar får alltså se en linje med 2 dvärgar och 3 härliga Hobgoblin Journeymen!
Varsågod!
Snälla skriv inte typiska @brocCooLi svar!
Vi har ingen sida i dagsläget där man kan se lagen.
vad fan är det här för påhopp @kaju??????
Unknown dwarf vs Equilibri
brocCooLi vs Davorok
MartinN vs Skoberget
Melisqus vs Asperon
Koboldkungen vs Inforthepain
För er som inte har lyckats få er match från rond 1 spelad eller rapporterad, se till att ha klart detta till senast 25 september så vi inte kommer efter. Rond 2 går mellan 19 september till 2 oktober.
Tänk på att rapportera matchen i denna tråden i följande format:
Rond
Coach vs Coach
Td vs Td
Cas vs Cas
Tv vs Tv
KOBOLDKUNGEN vs asperon
Td 4-1
Cas 2-1
Tv 1060 vs 1090?
Lust(ri)ans lakejer tycker jag låter som Lizardmen...
Vi kan ju säga att jag slog en del dubbelettor i kritiska ögonblick, vilket @koboldkungen inte gjord
Men @brocCooLi du skulle bara svarat "Ja" :P
Bytte till ödlor, ödlor är snabba
Melisqus vs Unknown Dwarf
Deadly Orx (DOrx) vs Ulthuan Vixens
Td: 3 - 0
Cas: 3 - 0
Tv: 1050 - 950
Deadly Orx bashade ut större delen av Ulthuan Vixens vilket gjorde matchen lite lättare för orcherna. En misslyckad passning för alvernas första målförsök och en intercept av en black orc på en passning i andra halvlek punkterade matchen. Black orcen sprang sedan tre rundor framåt för att göra mål i sista rundan.
En av DOrx blitzers lyckades även lista ut varför alverna är så smidiga och fick för detta +AG efter matchen.
Skoberget vs Equilibri
Korta jävlar (chaos dwarf) - ???? (Ogres)
Td: 2 - 0
Cas: 2 - 3 (1-1 kills)
Tv: 940 vs ???
Herr Niklas får hjälpa till lite med detaljerna. Tv 980 kanske?
Har vi lagnamn och TV även för Ogres? Jag antar att "Korta jävlar" är lagnamnet för Skoberget
Ja
Ah, Melisqus style, tänkte inte på det