Snow målar high elves
Under Bubble säsong 13 som börjat i dagarna coachar undertecknad high elves. Tills vidare lånar jag khanmankans, men givetvis ska det målas ett eget lag också. Jag gillar det gamla high elf rostret där positionsspelarna var phoenix guard, dragon warriors och white lions. Måhända är det enklare att använda vanliga benämningar för att alla ska förstå, men figurerna kan åtminstone vara homage till denna gamla goda LRB4--tid.
Således, projekt Lothern '11 inlett!
Först ut är fyra catchers / white lions. Med lite selektivt bitzanvändande och karvande hade boxen allt vad som behövdes och dessutom ben över till linemen och blitzers.
Således, projekt Lothern '11 inlett!
Först ut är fyra catchers / white lions. Med lite selektivt bitzanvändande och karvande hade boxen allt vad som behövdes och dessutom ben över till linemen och blitzers.
Comments
Är ett fan att det ska synas vilken position spelaren har oavsett basfärger.
Blir nog bra detta!
Att rida in i Ulthuan och fråga efter en Thrower ... Ingen fattar någonting men en Phoenix Warrior ... Aaaah det är grejjer det!
Följer förresten instruktionerna i något annat som inte fanns på 90-talet: Målningsguide som film
Ser fram mot att se det här projektet färdigställas och kanske passivt försöka lära mig ännu mer.
Håller med, det heter även Stormvermin
Har jag aldrig hört, trodde de spelade i Skaven
Vi är lite mer toleranta här uppe och diskriminerar inte baserat på art, antal morrhår, geografisk härkomst, dåligt ordvitsande eller dåligt ordvitsande på grund av geografisk härkomst och låter spelare spela fritt i lite olika lag.
Dessutom tänker du nog på gutter runners. Riktiga Stormvermins spelar såklart i Underworld-laget.
Hm, jo så är det, men folk brukar säga Blitzer om de små rackarna...
Så sant så sant.
alltså nu är du ute på hal is känner jag, @inforthepain är inte den som diskriminerar. han lät ju @Melisqus zombie vara del i sitt screenförsvar då han spelade skaven
Personligen skulle jag inte black lina utan bara köra skuggning för resp färg.
Jag gillar dock färgschemat och det ska bli kul att se laget växa fram.
-Anonym
Vidare är det rätt coolt att linemen är Lothern Seaguard, med tanke på lagnamnet. De lokala förmågorna som tränat med juniorlaget ställer vi givetvis på linjen. Dyra inköp från andra regioner behöver fredas!
I första bilden finns min favorit, lineman längst till vänster. Glidtacklande block!
I mitten står en annan favorit. Kanske får bli leader med sånt karismatiskt svallande hår och båda fötterna på jorden.
Vilket också är meningen. Tyska fotbollslandslaget har snyggast ställ i historien. Sen har de bra självförtroende också, i likhet med högalverna.
Lägg lite hudfärg och kanske måla stövlarna ( vilken färg du nu ska ha på dom) så ser man kanske bättre.
Min lilla input. Annars gillar jag dom...