4-1-1. Får nu invänta alla andra resultat.
Som sämst 7 a om jag räknat rätt. Tiebreaker är dock katastrof. Straume spelar "final" vinner han den vinner han turneringen. Hans motståndare klarar sig på en draw. Iftp är 2-1-2 och leder 2-1 t15
Om det hade funnits ett pris för snabbast spelade matcher hade jag lätt kammat hem det. Klar först i 4 av 6 rundor. Kan vi inte införa speed blood bowl?
Om det hade funnits ett pris för snabbast spelade matcher hade jag lätt kammat hem det. Klar först i 4 av 6 rundor. Kan vi inte införa speed blood bowl?
Kortast utnyttjad matchtid, totalt är en tid breaker som kommer till nästa DOUBT efter förslag. Coacher skriver bara när deras match tog slut.
Spela nästa säsong i MAGOC så får du se mig spela snabbt :-)
Jag har upplevt extremt sega motståndare många gånger på turneringar och i vissa fall har effekten blivit att jag måste stressa mina sista rundor i matchen inför avgörande. Att införa tid som en tiebreaker skulle endast fungera om motståndarens tid inte räknades in.
Comments
Som sämst 7 a om jag räknat rätt. Tiebreaker är dock katastrof. Straume spelar "final" vinner han den vinner han turneringen. Hans motståndare klarar sig på en draw. Iftp är 2-1-2 och leder 2-1 t15
Kortast utnyttjad matchtid, totalt är en tid breaker som kommer till nästa DOUBT efter förslag. Coacher skriver bara när deras match tog slut.
Ja, man spelar ju inte ensam
Spela nästa säsong i MAGOC så får du se mig spela snabbt :-)
Hvis folk spiller for sakte (og jeg er en av de som spiller sakte), så er det da bare å komme men en klokken når det er en time igjen.