Danish open 4-5 juni

2»

Comments

• Kan ju tillägga att jag var först klar runda 1 och 3. Dvs före matpauserna medan iftp drog över tiden dom rundorna så tji fick jag
  • Sour bean, gick 2-0-2 idag, HE är förvånandsvärt klent lag på låg TV... skitspel
  • Ag4 utan skills är förvånansvärt dåligt ja. Ta revanch i baren!
  • 3-1-1 nu. Andra ogre motståndet, totalt 4 av mina 10 matcher med humans har varit mot ogres.
  • 4-1-1. Får nu invänta alla andra resultat.
    Som sämst 7 a om jag räknat rätt. Tiebreaker är dock katastrof. Straume spelar "final" vinner han den vinner han turneringen. Hans motståndare klarar sig på en draw. Iftp är 2-1-2 och leder 2-1 t15
  • Grattis @straume till segern!
  • Takk for det! Litt god gammeldags Bull Centaur BS for the win!
  • Om det hade funnits ett pris för snabbast spelade matcher hade jag lätt kammat hem det. Klar först i 4 av 6 rundor. Kan vi inte införa speed blood bowl? :D
  • Heja Nörge !
  • Pidpad wrote: »
    Om det hade funnits ett pris för snabbast spelade matcher hade jag lätt kammat hem det. Klar först i 4 av 6 rundor. Kan vi inte införa speed blood bowl? :D

Kortast utnyttjad matchtid, totalt är en tid breaker som kommer till nästa DOUBT efter förslag. Coacher skriver bara när deras match tog slut.

• Lite svårt att få till på ett rättvist sätt om man inte kör med timer/schackklocka från början.
  • Pellevin wrote: »
    Lite svårt att få till på ett rättvist sätt om man inte kör med timer/schackklocka från början.

Ja, man spelar ju inte ensam =)
  • Gå hela vägen och låt kvarvarande tid vara tiebreaker vid oavgjort i enskilda matcher. Då kommer det hända grejer ;)
  • Grymt kul, kom undan med 2-1-3 till sist iaf. Bättre än träskeden som senast... :P
  • Pidpad wrote: »
    Om det hade funnits ett pris för snabbast spelade matcher hade jag lätt kammat hem det. Klar först i 4 av 6 rundor. Kan vi inte införa speed blood bowl? :D

Spela nästa säsong i MAGOC så får du se mig spela snabbt :-)

• apropå spela snabbt, förra årets teamcup, då @Mooselord skulle gå runt och säga att halva tiden gått, då hade jag och min motståndare spelat klart :D
  • Jag har upplevt extremt sega motståndare många gånger på turneringar och i vissa fall har effekten blivit att jag måste stressa mina sista rundor i matchen inför avgörande. Att införa tid som en tiebreaker skulle endast fungera om motståndarens tid inte räknades in.
  • Tid som tiebreaker er en elendig idè, IMO.

Hvis folk spiller for sakte (og jeg er en av de som spiller sakte), så er det da bare å komme men en klokken når det er en time igjen.
  • Schackklocka från start med 1h 10min från start tycker jag vore en utmärkt idé
  • Jupp, är helt med er.
Sign In or Register to comment.