Danskarnas helg sträcker sig alltså från lördag till torsdag. Då kan man förstå att de ibland är lite skeptiska till islam. Här pratar vi alltså om en religion som förespråkar ledighet på den enda dag danskarna jobbar.
Perfekt uppladdning, kom just hem från jobbet till en ungefär steket lägenhet (som bonus, bara fönster åt söder). Dax att turbovända dygnet och sen försöka spela blood bowl samtidigt som man blir utsatt för danska. Något i allt detta måste vara ett brott mot Geneve konventionen....
Går bra nu, tapade båda mina reskamrater söderut, men de gör inget kan ju alltid trösta mig med at jag får sällskap av Pidpad sista biten. Eller så blir det inte så! Fick en försening så fick byta till bakomliggande tåg istället, men jag hann dricka en öl medan jag väntade så de är ju nice ;D
Comments
Trevligt! Tyvärr verkar boendet vara fullbokat på lördagen. Men jag hittar säkert något i närheten.
vad har hänt? har du skadat dig?
när sa läkarna att du kunde gå igen då?
på tiden! jag tycker faktiskt en ska sitta.
// List will be updated frequently....
// Last updated March 5th.
Ja, absolut! Bara tanken på att installera fönster i en lägenhet får ju blodet att koka.
Grönsak på det @Skuld @Pidpad
1-1-1 torsk mot orcs draw mot nurgle, som jag borde vunnit men min catcher bestämde sig för att vara kass. Vinst 4-0 mot ogres.
Iftp har 1-0-1 och straume 2-0-0. Det summerar vad jag vet.
Frenzy hade varit bättre än tackle. Det är dessutom cirka jättemånga grader i lokalen. Alla smälter.
Öl är bra för att kyla ner sånt - undvik dock för många..
Efter om 4
Pidpad 2-1-1 med jordens sämsta tiebreaker efter att ha fått möta fel motstånd i omgångar 4. Tjub hade felaktigt fått en seger.
Straume 2-2-0
Iftp 2-0-1 och spelar
Tjub 0-1-3 tror jag
Övriga svenskar ingen aning
Fast jag var inte mycket bättre idag, då jag gick vilse i Sollentuna och irrade ca 14 km innan jag hittade rätt.