Danish open 4-5 juni

edited May 2016 in Turneringar
Jag har anmält mig till Danish Open den 4-5 juni, är det någon mer som har tänkt delta?
«1

Comments

• edited April 2016
    Japp, jag och Linus från tLoEG iaf och två från MAFOC vad jag vet. Bor här, http://danhostelcopenhagencity.dk
  • Antagligen, det är ju bara tvärs över bron och jag jobbar inte den helgen.
  • tjub wrote: »
    Japp, jag och Linus från tLoEG iaf och två från MAFOC vad jag vet. Bor här, http://danhostelcopenhagencity.dk

Trevligt! Tyvärr verkar boendet vara fullbokat på lördagen. Men jag hittar säkert något i närheten.
  • Jag tror jag skall spela. Jag ställer just nu in praktiskt taget hela mitt liv fram till MelisqusBowl, så jag kommer nog vara riktigt sugen då.
  • Jag är sugen, för jag kan inte gå på MelisqusBowl.
  • Hade varit kul med ett gäng svenskar, boende löser sig. I värsta fall kan en nog fråga danskarna snällt. En förutsättning är nog "partymode on" dock.
  • kaju wrote: »
    Jag är sugen, för jag kan inte gå på MelisqusBowl.

vad har hänt? har du skadat dig?
    när sa läkarna att du kunde gå igen då?
  • Jag gillar när folk är allvarligt engagerade i sina medmänniskors välbefinnande.
  • @brocCooLi Dom säger att jag aldrig får gå på toan igen. Tack för din fina omtanke! God bless you and america!
  • kaju wrote: »
    @brocCooLi Dom säger att jag aldrig får gå på toan igen. Tack för din fina omtanke! God bless you and america!

på tiden! jag tycker faktiskt en ska sitta.
  • Finner följande smått roande:

// List will be updated frequently....
    // Last updated March 5th.
  • Mmmm...
  • Postades på FB igår att det skulle uppdateras i helgen.
  • Nu är det uppdaterat på FB iaf. :)
  • edited May 2016
    Danskarnas helg sträcker sig alltså från lördag till torsdag. Då kan man förstå att de ibland är lite skeptiska till islam. Här pratar vi alltså om en religion som förespråkar ledighet på den enda dag danskarna jobbar.
  • Låter rimligt.
  • Perfekt uppladdning, kom just hem från jobbet till en ungefär steket lägenhet (som bonus, bara fönster åt söder). Dax att turbovända dygnet och sen försöka spela blood bowl samtidigt som man blir utsatt för danska. Något i allt detta måste vara ett brott mot Geneve konventionen....
  • edited June 2016
    Pidpad wrote: »
    Något i allt detta måste vara ett brott mot Geneve konventionen....

Ja, absolut! Bara tanken på att installera fönster i en lägenhet får ju blodet att koka.
    Grönsak på det @Skuld @Pidpad
  • På vei!
  • Hvem kommer herfra? Pid, Melisqus og Inforthepain. Andre?
  • Ingen Melisqus, sjuk
  • Tjub och NickeNinja kommer hjälpa mig att representera Göteborg! Självklart har jag med mig en medalj ;)
  • Går bra nu, tapade båda mina reskamrater söderut, men de gör inget kan ju alltid trösta mig med at jag får sällskap av Pidpad sista biten. Eller så blir det inte så! Fick en försening så fick byta till bakomliggande tåg istället, men jag hann dricka en öl medan jag väntade så de är ju nice ;D
  • Jag är nu i Köpenhamn. Ungefär så långt jag planerat.
  • Befinner mig förhoppningsvis i lobbyn till rätt hotell. Inväntar iftp nu
  • edited June 2016
    Rapport medan jag väntar på segspelare.

1-1-1 torsk mot orcs draw mot nurgle, som jag borde vunnit men min catcher bestämde sig för att vara kass. Vinst 4-0 mot ogres.

Iftp har 1-0-1 och straume 2-0-0. Det summerar vad jag vet.

Frenzy hade varit bättre än tackle. Det är dessutom cirka jättemånga grader i lokalen. Alla smälter.
  • Pidpad wrote: »
    Det är dessutom cirka jättemånga grader i lokalen. Alla smälter.

Öl är bra för att kyla ner sånt - undvik dock för många..
  • De andra provar öl. Verkar hjälpa dåligt.
  • Iftps motståndare fastnade i hissen så dom är ca 30 min sena.

Efter om 4

Pidpad 2-1-1 med jordens sämsta tiebreaker efter att ha fått möta fel motstånd i omgångar 4. Tjub hade felaktigt fått en seger.

Straume 2-2-0

Iftp 2-0-1 och spelar

Tjub 0-1-3 tror jag

Övriga svenskar ingen aning
  • edited June 2016
    Pidpad wrote: »
    Iftps motståndare fastnade i hissen så dom är ca 30 min sena.
    Utmärkt sätt att tillbringa årets varmaste dag :)

Fast jag var inte mycket bättre idag, då jag gick vilse i Sollentuna och irrade ca 14 km innan jag hittade rätt.
Sign In or Register to comment.