Drexxls Pysselhörna

13»

Comments

• edited April 2016
    @Pellevin Om du vet att du kommer få något så kommer längtan att få veta vad det är förtära dig! :P
  • JAG STÅR INTE UT LÄNGRE!!!!!
    BERÄTTA VAD DET ÄR!!!!!!!
  • Det verkar som att du också får lida @brocCooLi! Muhahahaha!
  • Efter en lång hiatus lägger jag upp här igen.
    Nu har jag fifflat lite med två Reaper varulvar, knipsat bort deras färdig-gjutna baser och kanske till och med lekt lite med några "Space Wolf" shoulderpads för att göra dem mer Blod-Skåliga.
    Då behöver jag bara vänta på ett par Hud-Golems och sen kan jag spela Necro i NärkeBowl.

Orginal:
    werewolf_reaper.jpg

Mina mästervärk:
    Xgwm3qK.jpg?1

er9R4bT.jpg?1

vNKAico.jpg?2

• Ser bra ut!

Flesh Golemen börjar sin resa till dig imorgon
  • Härligt =)
  • edited March 2017
    När man är uttråkad på bilden:

KFOJMPs.png

Jag är ju en sann maestro med paint.
  • Snyggt, bra logga till laget =)
  • Jag är nu lockad att ge mina norse is-temade baser. Är dett värt det eller passar det inte in på spelplaner e.t.c?
  • Drexxl wrote: »
    Jag är nu lockad att ge mina norse is-temade baser. Är dett värt det eller passar det inte in på spelplaner e.t.c?

Om du gillar det så kör på. Gör väl inget om de inte passar in på gräsplaner osv.
    Gräsbaser passar ju inte in på isplaner heller.

Det enda sättet att alltid ha passande baser är att ha genomskinliga.
  • pedda wrote: »
    Drexxl wrote: »
    Jag är nu lockad att ge mina norse is-temade baser. Är dett värt det eller passar det inte in på spelplaner e.t.c?

Om du gillar det så kör på. Gör väl inget om de inte passar in på gräsplaner osv.

Det är alldeles för sällan man ser genomskinliga baser!
  • Melisqus wrote: »
    pedda wrote: »
    Drexxl wrote: »

Det är alldeles för sällan man ser genomskinliga baser!

Det är väl det som är tanken med genomskinliga baser, att man inte ska se dem ;)
    (Är man heders-gbg:are, så är man)
  • rent guld @pedda, rent guld!
  • Till dem som kanske är nyfikna på hur EuroBowl 2016 älgen ser ut målad, så ser min yeti ut så här.

bWwxBJS.jpg

aJ8MzAb.jpg
  • nice!
    rosa skydd ftw
  • Gött!
    Är också älgmålarsugen
  • Tror den ska bli min Wood elves coach...
  • edited August 2017
    Jag har nu skaffat mig det nya 12-gobbo packet från GW. Jag diggar figurerna, sätter dem på 25 mm baser för jag är inte galen så oroa er ej. Jag har nu hamnat vid en roadblock. Ska jag måla dem Gul + svart för att matcha mina tärningar eller lila + gul för att det är snyggt? En annan hake med gul + svart är att jag föredrar att göra egna scheman, inte måla som lådan...

Alla råd uppskattas
  • grönt för broccoli är grönt.
  • brocCooLi wrote: »
    grönt för broccoli är grönt.
    Deras hud är grön! Jag behöver lite kontrast till det! Gul är obligatoriskt dock.
  • brocCooLi wrote: »
    brun!
    Njae, handskar och skor är bruna. Du får välja mellan lila och svart gode vän!

• edited November 2018
    YmOEHhm.png
    Det finns så många saker man kan göra istället för att plugga.
    Som att designa en fin logga till Slann-laget som tog mer än 7 minuter. Jag lovar!
    O-Ak-Ak-Attack hoppar ut på fält.
Sign In or Register to comment.