Jag hade nog målat hjälmen samt det som sticker ut under metallen på axelskydden i gult. Gillar när det blir lite färg som bryter av och gult funkar grymt bra med svart.
Jag hade nog målat hjälmen samt det som sticker ut under metallen på axelskydden i gult. Gillar när det blir lite färg som bryter av och gult funkar grymt bra med svart.
Tänker misstänka en viss herre för att favorisera lag i gul/svart. Nu tänker jag dock inte vara så elak att jag påstår att det är AIK som gäller. Nån hejd på eländet får det väl ändå vara?
Tänker misstänka en viss herre för att favorisera lag i gul/svart. Nu tänker jag dock inte vara så elak att jag påstår att det är AIK som gäller. Nån hejd på eländet får det väl ändå vara?
Mina fina Greebo Hobgoblins anlände just, jag vill tacka @kaju rakt ut för att han var så otroligt bussig att han skickade dem till mig! Ge honom en stor applåd bakom skärmen!
Funderar på att skaffa en fancy lag-logga, som de coola kidsen har till sina lag. Jag vet att många gör dem från scratch, men mina photoshop kunskaper är det av en blind chimpanz med malformade händer, därför undrar jag; finns det nån "template" och liknande eller några tips för en liten scrub som jag hade kunnat använda?
P.S. Mer bilder kommer snart, jag är bara för lat för att uploade dem xD
skulle vilja säga att det är lättare att göra logga i typ paint än vad det är i photoshop, men men
mitt förslag är att du tar en logga du gillar och sen ändrar den. eller om du vill ha en sköld som grund, leta rätt på en bra sköld och ha den så länge tills du vet hur du ska trycka in valrossen.
Comments
Jag har dessutom converterat klart min BC, jag hade underdelar från GWs gamla BC modeller som jag använde
Bra ide! Gul är ju ändå min favoritfärg...
Ska bli kul att se det färdiga laget
var det en pik till mig @Jox? :P
Som ärke-Göteborgare blir jag djupt förolämpad!
Det är väl det jag antyder?
Fixade ditt inlägg
och ja, ibland är han det. Till och med när han kommer 2:a
@brocCooLi jag ska klappa på din axel så fort jag ser dig!
P.S. Mer bilder kommer snart, jag är bara för lat för att uploade dem xD
mitt förslag är att du tar en logga du gillar och sen ändrar den. eller om du vill ha en sköld som grund, leta rätt på en bra sköld och ha den så länge tills du vet hur du ska trycka in valrossen.