Lite upptagen med att arrangera en flytt just nu! Men om 2-3 veckor när det är klart så tänkte jag anmäla mig.
@Straume! Du får kolla på min NAF-profil vilka lag jag inte spelat med och välja vilket lag jag ska använda, något jag lovade dig i ett svagt och blött ögonblick hemma hos pellewhine! (Inte Vampyrer eller Undead, de är redan planerade för två kommande turneringar).
En oppdatert oversikt over betalte finnes nå i FB-eventen, og på TFF. Så langt er det to(!), inkludert meg. Den andre er en tilreisende tysker så hurra for det! Jeg vil holde listen løpende oppdatert etterhvert som påmeldingene kommer.
Prizes: Winner and runner up will get their hands on a prestigious Pouring Rain trophy.
In addition to the trophies, we have a wonderful set of prizes from our sponsors:
- Willy Miniatures Chaos team (metal, 13 miniatures)
- Willy Miniatures Chaos Dwarf Minotaur (metal)
- Impact! Miniatures Sarcos team (trollcast, 17 miniatures)
- Impact! Miniatures star players Duke Luthor, Sinsbad and Hacker Slasher (all metal)
- Feldherr Mini Plus bag with foam insert
- Paint set from Outland.
Also all players will, like last year, receive a treasured memento from Pouring Rain.
Vi kan väl säga att turneringen gjorde vad den skulle för min del i alla fall.
Match 2 var synnerligen knepig. Vann den 4-0 och 2-6 i cas. Vetefan hur det gick till egentligen. Jag menar, hur fasen vinner man med 4-0 när man tar 6 cas? Mot lizards.
Comments
@Straume! Du får kolla på min NAF-profil vilka lag jag inte spelat med och välja vilket lag jag ska använda, något jag lovade dig i ett svagt och blött ögonblick hemma hos pellewhine! (Inte Vampyrer eller Undead, de är redan planerade för två kommande turneringar).
Det er en god tid å planlegge reise til Bergen, folkens. Hvem kommer?
I år har vi en bekreftet tysker, og får trolig også en gruppe fra Danmark. Mitt tipp er at vi lander rundt 30 i år.
FB: https://www.facebook.com/events/258699421132606/
Og hjemmeside: pouringrainopen.org
Go Swedish invasion!
In addition to the trophies, we have a wonderful set of prizes from our sponsors:
- Willy Miniatures Chaos team (metal, 13 miniatures)
- Willy Miniatures Chaos Dwarf Minotaur (metal)
- Impact! Miniatures Sarcos team (trollcast, 17 miniatures)
- Impact! Miniatures star players Duke Luthor, Sinsbad and Hacker Slasher (all metal)
- Feldherr Mini Plus bag with foam insert
- Paint set from Outland.
Also all players will, like last year, receive a treasured memento from Pouring Rain.
That takes the field to 24 paid at the moment, so we are growing from last year. 5 from Sweden.
Det verkar som att BrocCooLi svaren har smittat av sig...
Match 2 var synnerligen knepig. Vann den 4-0 och 2-6 i cas. Vetefan hur det gick till egentligen. Jag menar, hur fasen vinner man med 4-0 när man tar 6 cas? Mot lizards.
varför gjorde du 10 i så fall? dålig plan.
(Och Pidpad såklart)
Jag vet därför det inte gick bättre.
Jag slant