Inga otroliga skandaler ännu... mer än att skuld ligger 2-0-2 efter 4 matcher.
Pellevin och Inforthepain möts på bord 1 i runda 5 efter att Pellevin slog skoberget i runda 4 och därmed för tillfället har förstaplatsen.
Yepp, skon lyckades ta sig från en andraplacering till en nästsist efter en hård kväll ute på andralång. Så denna gången blir skoberget utsedd till sämsta gbgare.
Jag hade 14 cas inför sista rundan och lyckades bara göra en på skuld i sista matchen medan lockmund fick 7 cas och pitchcleara mrselecta och gick upp på 16 cas och fick därmed most cas, bah!
Tackar för deltagandet och välkomna åter nästa år!
Priserna för MelisqusBowl delade ut enligt följande (komplett lista kommer imorgon):
Vinnare: Red
Runner-up: Pellevin
Most Td: Skuld
Most Cas: Lockmund
Best stunty: Melisqus
Last Place: Drexxl
Jag räknade om till poängen som stod i inbjudan. Under turneringen hade vi dubbelt så höga poäng då Score inte klarade att köra med poängen enligt inbjudan så ställningen är samma.
Comments
Inga otroliga skandaler ännu... mer än att skuld ligger 2-0-2 efter 4 matcher.
Pellevin och Inforthepain möts på bord 1 i runda 5 efter att Pellevin slog skoberget i runda 4 och därmed för tillfället har förstaplatsen.
2 trevliga ronder kvar idag så vi får se om du lyckas hålla i förstaplatsen resten av turneringen. Lycka till!
Jag hade 14 cas inför sista rundan och lyckades bara göra en på skuld i sista matchen medan lockmund fick 7 cas och pitchcleara mrselecta och gick upp på 16 cas och fick därmed most cas, bah!
Och visst får man väl extra NAF-poäng om man "Rickrollade" sin roster?
+++++
Priserna för MelisqusBowl delade ut enligt följande (komplett lista kommer imorgon):
Vinnare: Red
Runner-up: Pellevin
Most Td: Skuld
Most Cas: Lockmund
Best stunty: Melisqus
Last Place: Drexxl
Gött!
Men du fick ju en medalj som plåster på såren i alla fall!
https://melisqusbloodbowl.wordpress.com/2016/03/28/melisqusbowl-2016/
+1