MelisqusBowl 28-29 maj 2016

13

Comments

• Bra, du hajjar.
  • edited May 2016
    Cost:

100 SEK
    Information regarding payment will be sent after registration.

Tror att kanske fler än mig inväntat info om hur man ska betala in :)

Var/hur betalar man?
  • edited May 2016
    Cost:

100 SEK

Var/hur betalar man?

Tror dock att "after registration" betyder att man får info om betalning efter man har skickat in roster och de uppgifter som krävs för registrering...

Det fick i alla fall jag.
  • Cost:

100 SEK

Var/hur betalar man?

Du fick precis ett mail om betalningsinfo. Det var jag som missade att ta med det i ditt förra mail.
  • edited May 2016
    De som fortfarande inte vet hur de skall betala kan kontakta mig, vad jag vet skall alla ha fått betalningsinformationen.

Tänk på att skicka in roster senast i helgen! För de som inte har betalat se till att fixa även detta i helgen!

Och för de som ännu inte har anmält sig och vill vara med, anmäl er senast i helgen!
  • Melisqus wrote: »
    För de som inte har betalat se till att fixa även detta i helgen!
    Jag ber om ursäkt, har nu betalat, så det blir inte gjort i helgen.
  • mrselecta wrote: »
    Fixar mitt i helgen.

Blir det bara du som kommer denna gång?
  • Japp
    Fast bara och bara !?
    Hur ska det tolkas??
  • edited May 2016
    Vi blir 16 deltagare till MelisqusBowl!

Men det saknas i dagsläget rosters från:
    Inforthepain
    Broccooli
    Dragons

Får jag dessa innan imorgon kl 20 så lägger jag upp alla rosters på hemsidan annars får ni vänta tills helgen innan ni ser alla rosters då jag skall iväg på tjänsteresa med jobbet under onsdag-fredag denna veckan...
  • edited May 2016
    Alltså, @Inforthepain och @brocCooLi borde ju kunna skicka in sina rosters, kan man ju tycka... Vill ju se vad folk lirar!

Även Dragons borde ju kunna lösa det, men de andra skäller jag mest på för att dom ändå är goa GBG:are som borde skärpa sig vid lokala turneringar... :D
  • edited May 2016
    sorry....

kommer spela flings :D
  • Nån får ha kul åt mig också, jag jobbar hela helgen.
  • Pidpad wrote: »
    Nån får ha kul åt mig också, jag jobbar hela helgen.

lovar att ge din bror rejält med stryk om vi möts. har ju trots allt powergameat mot just wood elfs.
  • Tjo, fundera på dra ihop en spelkväll hos mig på fredag om någon är sugen på lira lite spel. Än så länge är det jag och Skuld men fler får ju plats. Vad som kommer spelas är fritt att diskutera. Jag Spelar gärna Madeira, Deathbowl eller nåt annat fräckt! brocCooLi, du hade skaffat Quantum va? Det är jag också sugen på att lira.
  • @inforthepain ja det stämmer att jag har det. jag är sugen på att kasta gris :D
    vilken tid på fredag ska jag dyka upp?
  • Hemma vid 17ish, skuld har jag för mig kommer till götet runt 20ish. Så nån gång där emellan?
  • Nu finns rosters på hemsidan!

https://melisqusbloodbowl.wordpress.com/2016/03/28/melisqusbowl-2016/

Vi blir 16 deltagare på MelisqusBowl och 13 olika raser enligt nedan:
    2 Nurgle
    2 Necromantic
    2 Norse
    1 Goblin
    1 Halfling
    1 Amazon
    1 Lizardmen
    1 Chaos Pact
    1 Slann
    1 Human
    1 Dark Elf
    1 Undead
    1 Wood Elf
  • edited May 2016
    Hemma vid 17ish, skuld har jag för mig kommer till götet runt 20ish. Så nån gång där emellan?

Jag kommer med flyget till Landvetter först vid 22 tiden på fredag så det blir inget spelande för mig på fredagen.
  • Ska starkt fundera på spelkväll fredag! Jobbar med obestämd sluttid, men om jag inte är alltför slutkörd så kan jag nog tänka mig att dyka upp!
    Får dock bli utan alkohol... Är ju en stor dag på lördag! #dagsförnästamedalj
  • equilibri wrote: »
    Ska starkt fundera på spelkväll fredag! Jobbar med obestämd sluttid, men om jag inte är alltför slutkörd så kan jag nog tänka mig att dyka upp!

Annars har du ju fått fin medalj utdelning när du har laddat innan med alkohol?
    Om tåget kör fast räknar jag med att du hämtar upp mig i herrljunga!
  • Skuld wrote: »
    equilibri wrote: »
    Ska starkt fundera på spelkväll fredag! Jobbar med obestämd sluttid, men om jag inte är alltför slutkörd så kan jag nog tänka mig att dyka upp!

Annars har du ju fått fin medalj utdelning när du har laddat innan med alkohol?
    Om tåget kör fast räknar jag med att du hämtar upp mig i herrljunga!

Börjar dricka redan nu för att slippa hämta dig... ;-)
  • Tycker det verkar vara ordning på Göteborgarna.
  • "Rajtan Titans" :)
  • *Facepalm deluxe!
  • suncar wrote: »
    "Rajtan Titans" :)
    :)
  • Alltså, hur sent inpå första matchstart får man lov att dyka upp imorrn? :D
  • equilibri wrote: »
    Alltså, hur sent inpå första matchstart får man lov att dyka upp imorrn? :D

Det är inte lämpligt att komma senare än 9:15 då vi skall köra igång match 1 kl 9:30 och innan dess skall alla hälsas välkommna, det dras lite om vad som händer under dagen och lottningen skall göras.
  • Då är det lugnt. Är på Prinsgatans hållplats 8:55. Borde inte ta 20 minuter att gå upp till lokalen... :D
  • Inga skandaler ännu?
  • Jo! Mina woodelfs har gjort en cas. 1-10 efter 3 matcher dock
Sign In or Register to comment.