100 SEK
Information regarding payment will be sent after registration.
Tror att kanske fler än mig inväntat info om hur man ska betala in
Var/hur betalar man?
Tror dock att "after registration" betyder att man får info om betalning efter man har skickat in roster och de uppgifter som krävs för registrering...
Men det saknas i dagsläget rosters från: Inforthepain Broccooli Dragons
Får jag dessa innan imorgon kl 20 så lägger jag upp alla rosters på hemsidan annars får ni vänta tills helgen innan ni ser alla rosters då jag skall iväg på tjänsteresa med jobbet under onsdag-fredag denna veckan...
Tjo, fundera på dra ihop en spelkväll hos mig på fredag om någon är sugen på lira lite spel. Än så länge är det jag och Skuld men fler får ju plats. Vad som kommer spelas är fritt att diskutera. Jag Spelar gärna Madeira, Deathbowl eller nåt annat fräckt! brocCooLi, du hade skaffat Quantum va? Det är jag också sugen på att lira.
Ska starkt fundera på spelkväll fredag! Jobbar med obestämd sluttid, men om jag inte är alltför slutkörd så kan jag nog tänka mig att dyka upp!
Får dock bli utan alkohol... Är ju en stor dag på lördag! #dagsförnästamedalj
Ska starkt fundera på spelkväll fredag! Jobbar med obestämd sluttid, men om jag inte är alltför slutkörd så kan jag nog tänka mig att dyka upp!
Annars har du ju fått fin medalj utdelning när du har laddat innan med alkohol?
Om tåget kör fast räknar jag med att du hämtar upp mig i herrljunga!
Börjar dricka redan nu för att slippa hämta dig... ;-)
Alltså, hur sent inpå första matchstart får man lov att dyka upp imorrn?
Det är inte lämpligt att komma senare än 9:15 då vi skall köra igång match 1 kl 9:30 och innan dess skall alla hälsas välkommna, det dras lite om vad som händer under dagen och lottningen skall göras.
Comments
Tror att kanske fler än mig inväntat info om hur man ska betala in
Var/hur betalar man?
Tror dock att "after registration" betyder att man får info om betalning efter man har skickat in roster och de uppgifter som krävs för registrering...
Det fick i alla fall jag.
Du fick precis ett mail om betalningsinfo. Det var jag som missade att ta med det i ditt förra mail.
Tänk på att skicka in roster senast i helgen! För de som inte har betalat se till att fixa även detta i helgen!
Och för de som ännu inte har anmält sig och vill vara med, anmäl er senast i helgen!
Blir det bara du som kommer denna gång?
Fast bara och bara !?
Hur ska det tolkas??
Men det saknas i dagsläget rosters från:
Inforthepain
Broccooli
Dragons
Får jag dessa innan imorgon kl 20 så lägger jag upp alla rosters på hemsidan annars får ni vänta tills helgen innan ni ser alla rosters då jag skall iväg på tjänsteresa med jobbet under onsdag-fredag denna veckan...
Även Dragons borde ju kunna lösa det, men de andra skäller jag mest på för att dom ändå är goa GBG:are som borde skärpa sig vid lokala turneringar...
kommer spela flings
lovar att ge din bror rejält med stryk om vi möts. har ju trots allt powergameat mot just wood elfs.
vilken tid på fredag ska jag dyka upp?
https://melisqusbloodbowl.wordpress.com/2016/03/28/melisqusbowl-2016/
Vi blir 16 deltagare på MelisqusBowl och 13 olika raser enligt nedan:
2 Nurgle
2 Necromantic
2 Norse
1 Goblin
1 Halfling
1 Amazon
1 Lizardmen
1 Chaos Pact
1 Slann
1 Human
1 Dark Elf
1 Undead
1 Wood Elf
Jag kommer med flyget till Landvetter först vid 22 tiden på fredag så det blir inget spelande för mig på fredagen.
Börjar dricka redan nu för att slippa hämta dig... ;-)
Det är inte lämpligt att komma senare än 9:15 då vi skall köra igång match 1 kl 9:30 och innan dess skall alla hälsas välkommna, det dras lite om vad som händer under dagen och lottningen skall göras.