Det går ganska så obra för våra greenskins i ligan. Just nu dominerar Freudian Slippers den interna bataljen med 1 poäng, men sista matchen i grupp A är en Orc vs Orc uppgörelse. Så frågan är om det håller i sig?
Observera att förra säsongen gick Grotsky till slutspel på 11 poäng. Nu när vi närmar oss slutet så är det faktiskt möjligt att t.ex. Azgorgh Stealers inte skulle vara bland de åtta med 15p. Tämligen extremt, även om ett enda "fel" resultat omöjliggör det.
Ja, nu blir det intressant att få höra vem som ska möta vem. Det beror ju på matchen mellan M&S och BA i grupp B. Dessutom måste väl alla hinna bekräfta att de vill spela slutspelet. Jag tvivlar på att vi får ett besked i dag, men eftersom det är tight med tid för kvartsfinalerna, så bör ett sådant komma under helgen.
Har gått bra på sistone. Sista matchen i grundspelet gick jag back 460k på. Efter strukna MNG och spelarinköp var jag redo för kvartsfinal. Gick back 680k på den. Börjar kännas lite...
Det första som hände i matchen mellan mig och @Lockmund var att min assassin stabbade hans mördarchaoswarrior till MNGstatus. Så i den matchen, och nästa, betydde iaf stab en del blodighet.
Det är (enligt min uppfattning) ganska elaka lag som har gått till kvartsfinal, denna säsong.
Jag får det till att kvartsfinalerna innehåller:
MB: 16
PO: 1
Claw: 4
Stab: 1
Dirty Player: 1
Ovanpå detta, väldigt många ST 4+ spelare.
Ganska bashigt är det, men inte så illa ändå. Det är trots allt 8lag. När Darkland höll igång hade det väl nästan allt det där bara på ett lag. Förutom stab då, men å andra sidan hade de Brik Backstabber så man får väl räkna in den där
Banken fungerar, men du måste själv göra insättningen. Det gör du genom att trycka på knappen "Bank Transfer", och sedan listigt använda funktionaliteten på följande sida.
Banken fungerar, men du måste själv göra insättningen. Det gör du genom att trycka på knappen "Bank Transfer", och sedan listigt använda funktionaliteten på följande sida.
Jag har inte förstått vad Banking/Hur banking fungerar.
Om jag sätter in pengarna där, så slipper jag ökad TV?
Vad är den negativa biten med att ha massa pengar på banken?
Du kan bara ha ett visst belopp på banken och i ert fall verkar det röra sig om 130k.
Det betyder alltså att du skänker din motståndare (din skattkammare-130k) i inducements, dvs att det spelar roll när du har 180k eller mer (130k på banken och 50k i plånboken)
Det hela diskuteras här (http://forum.swebba.com/index.php?p=/discussion/492). Personligen tycker jag att banking är en dålig idé, men eftersom jag inte är diktator (än) får jag böja mig efter föreningsdemokratin.
Det hela diskuteras här (http://forum.swebba.com/index.php?p=/discussion/492). Personligen tycker jag att banking är en dålig idé, men eftersom jag inte är diktator (än) får jag böja mig efter föreningsdemokratin.
En annan möjlighet är att komma till spelarmötet och rösta.
Comments
3 lag med 13 poäng, 1 på 12 poäng och 1 lag med 11 poäng
Dock tänkte jag låta någon annan delta i slutspelet och försvara grupp C:s ära.
Underdog FTW
Det är (enligt min uppfattning) ganska elaka lag som har gått till kvartsfinal, denna säsong.
Jag får det till att kvartsfinalerna innehåller:
MB: 16
PO: 1
Claw: 4
Stab: 1
Dirty Player: 1
Ovanpå detta, väldigt många ST 4+ spelare.
Ganska bashigt är det, men inte så illa ändå. Det är trots allt 8lag. När Darkland höll igång hade det väl nästan allt det där bara på ett lag. Förutom stab då, men å andra sidan hade de Brik Backstabber så man får väl räkna in den där
*Så länge de snällt flyttar på sig så att vi kan göra touchdown
Det verkar som att någon form av Banking Rules är infört, mitt Undeadlag gick precis upp till 1660 TV.
Du kan bara ha ett visst belopp på banken och i ert fall verkar det röra sig om 130k.
Det betyder alltså att du skänker din motståndare (din skattkammare-130k) i inducements, dvs att det spelar roll när du har 180k eller mer (130k på banken och 50k i plånboken)