<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">Tänk Harlem Globtrotters.
Bokha är en stad i Kieslev/troll country i Oldworld</div></div>
Peppad av EuroBowl och genom att få tid pga en ögoninflammation som gör att jag inte kan vara på jobbet och smitta sjuka barn med min host-, snuv- och ögonpest så har laget blivit lite mer målat. Kvar är bara baserna. Låt mig presentera
Grand Slam Blocktrotters
Positionsspelarna:
Maurauders:
I främre raden: Anfallaren, Dieter Hammarskär, Hertig Luthor von Hökbrasa, Slarga Fulnyp, Hejarklacksledaren
Hela truppen:
Nu tar det väl ett år innan det är basat men för mig är detta att komma långt! Förhoppningsvis kan de dyka upp på någon turnering i Sverige under våren.
@Jox: jo, ingen rast, ingen ro... Nästa sak är nog "Worldcup 2015"-laget som skall bli till Khemri.
@tjub: skillbasen är dessutom en "lipbase" från warmachine som är ditsatt med häftmassa, dvs flyttbar mellan olika modeller beroende på vem som har skillen...
Jag körde Warmachinebaser till mina Ogres för med tre skill per gubbe - inklusive några snotlings så blev extrabas med förkortning av alla skills de hade helt enkelt ren och skär överlevnad för båda coacherna
Tack för berömmet @tjub: skillbasen är dessutom en "lipbase" från warmachine som är ditsatt med häftmassa, dvs flyttbar mellan olika modeller beroende på vem som har skillen...
Jupp, brukar också ha det på turneringar. Gillar att fler kör på det, enkelt och snyggt!
Comments
Under tiden tränar lagets passare och fångare på bollhanteringen (de tränar på väldigt korta passar):
Tjuvnyp Armpisk passar till Rasta Svansspik
<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">Tänk Harlem Globtrotters.
Bokha är en stad i Kieslev/troll country i Oldworld</div></div>
Grand Slam Blocktrotters
Positionsspelarna:
Maurauders:
I främre raden: Anfallaren, Dieter Hammarskär, Hertig Luthor von Hökbrasa, Slarga Fulnyp, Hejarklacksledaren
Hela truppen:
Nu tar det väl ett år innan det är basat men för mig är detta att komma långt! Förhoppningsvis kan de dyka upp på någon turnering i Sverige under våren.
Its the Pact!
Välkommen in i målarligan.
Grandslam Blocktrotters
Vad är nästa projekt?
@Jox: jo, ingen rast, ingen ro... Nästa sak är nog "Worldcup 2015"-laget som skall bli till Khemri.
@tjub: skillbasen är dessutom en "lipbase" från warmachine som är ditsatt med häftmassa, dvs flyttbar mellan olika modeller beroende på vem som har skillen...
Jupp, brukar också ha det på turneringar. Gillar att fler kör på det, enkelt och snyggt!