Grandslam Blocktrotters - Chaos Pact (2ed modeller)

2»

Comments

• edited September 2015
    Du har helt rätt i att blå skjorta nog blir betydligt snyggare.

Under tiden tränar lagets passare och fångare på bollhanteringen (de tränar på väldigt korta passar):

CQIbAwjWcAAlVC_.jpg
    Tjuvnyp Armpisk passar till Rasta Svansspik
  • edited October 2015
    Lagnamnet är förtillfället: Bokha Blocktrotters

<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">Tänk Harlem Globtrotters.
    Bokha är en stad i Kieslev/troll country i Oldworld</div></div>
  • edited November 2016
    Peppad av EuroBowl och genom att få tid pga en ögoninflammation som gör att jag inte kan vara på jobbet och smitta sjuka barn med min host-, snuv- och ögonpest så har laget blivit lite mer målat. Kvar är bara baserna. Låt mig presentera

Grand Slam Blocktrotters

Positionsspelarna:
    3_o_dNJw4u5vlpUofII2rKYrMv6vw9X5NNgqSA9mpjmJwzPmxn6CPE38Qz5os0wFJEt7nd27kA=w1364-h570-no

Maurauders:
    7lM385CJCYjX4IB7Lkgv4Wx0V-KUM0pL-F3e3z4RAx9I7rZZ9ufpEM8Tx6QvDdG64IM8Ya7Ezw=w1364-h526-no
    I främre raden: Anfallaren, Dieter Hammarskär, Hertig Luthor von Hökbrasa, Slarga Fulnyp, Hejarklacksledaren

Hela truppen:
    yYBjNAdCqKmb2h92mSCzuAzq6zxG-eOVeHSPItaoWcsvUdgZvxl9_H1EWLUK83Rsxwpdn2Z1pA=w1338-h679-no

Nu tar det väl ett år innan det är basat men för mig är detta att komma långt! Förhoppningsvis kan de dyka upp på någon turnering i Sverige under våren.

Its the Pact!
  • Niiiiice! Bra jobbat Lard! Vad är planen för baserna? Kommer det bli något flashigt eller hålla det cleant så gubbarna får mer fokus?
  • Basic gräs/ jord bas tror jag.
  • Mycket fina!
  • Gedigen samling gamla old school figurer.
    Välkommen in i målarligan.
  • edited November 2016

Grandslam Blocktrotters

j-FseLX-yu4lmtLPsu9zSWN3-wzCdOahtbnp4G5aUoPKgpaAdxKM32s7emJhcoZbe7pfPgjmVpvr_fWfj6LTqv8XZI6bdfRNiyLh9Dn0zYwB57TJHSXNGdr3NwX4v3RZWmkNEEmYpy-oyRh0vnZGHa7xzAjvkTOUUlO1ySFJw_sSHGn5DhOmqV1Xp-y5NtKygRdyRnf3r80HXi_HN7PdkXSvRqZnqCKErj2y2OrS-x3hJkiQa886_riOZRvNkAQAPRwFOk3aY5XlJCNGWkcdln5yu9FoWCyZIsqCT_79tARcnoso0zd4HfLyC6qHzw0ZA5R8IrAspbbBwOnqMFWyE6W2ll4ujNtZ4HQNctRvAsG0XHY8ra41De-1OA-ASDYLc884EQ_CBs55nP248JUAgKFDMlQzDKJeLs5icBIbQV7DzsFXZHKEACS52-J3V-W_vgkuPyAJfSXZ-bb0bpaMXPnq7UWhn5-3gcBmdusEtFIPGvIjG6lPSG2XQoCGxXL2YIGf1Me6pkPJA1i5bZbLXVQ1TedX5RHqcR7J5CcOYFRclsQTjq1UF1hjIeANj04YI-kwlHN1Zt-6uUt04R0qKS1Kzqy_ND3tvDcLqTP_3He84mpc=w1077-h438-no
  • De är så feta!
  • Jo. Riktigt fint.

Vad är nästa projekt?
  • Verkligen, gillar att fler använder skriver skill på basen. :)
  • Tack för berömmet

@Jox: jo, ingen rast, ingen ro... Nästa sak är nog "Worldcup 2015"-laget som skall bli till Khemri.

@tjub: skillbasen är dessutom en "lipbase" från warmachine som är ditsatt med häftmassa, dvs flyttbar mellan olika modeller beroende på vem som har skillen...
  • Jag körde Warmachinebaser till mina Ogres för med tre skill per gubbe - inklusive några snotlings så blev extrabas med förkortning av alla skills de hade helt enkelt ren och skär överlevnad för båda coacherna
  • Lard wrote: »
    Tack för berömmet
    @tjub: skillbasen är dessutom en "lipbase" från warmachine som är ditsatt med häftmassa, dvs flyttbar mellan olika modeller beroende på vem som har skillen...

Jupp, brukar också ha det på turneringar. Gillar att fler kör på det, enkelt och snyggt! :)
Sign In or Register to comment.