Grandslam Blocktrotters - Chaos Pact (2ed modeller)
Ok vänner.
Strax, om ca 2 veckor, kan jag börja måla igen. Jag har sett fram emot det länge men husköp, extra föreläsningar jag skall hålla på fritid, andra extra knäck etc har saboterat min möjliga hobby tid till exakt noll minuter. Hursom har jag nu nästan plockat ihop det för mig ultimata 2ed Chaos laget. Jag tänkte höra vad ni tycker och se om någon kan vaska fram någon av de tre sista modellerna, annars får jag väl köpa dem dyrt på ebay...
Så här ser planen över modellerna ut i alla fall
Bilderna är tagna från http://www.blood-bowl-miniatures.de/
Så vad tycks?
Färger är antingen blå/gul - svenska lagfärgerna, Rosa/turkos - klassiska chaos all stars färgerna, eller rosa/svart - gillar den färg kombon.
Comments
Duke Luthor von Hawkfire 1
Duke Luthor von Hawkfire 2
Om du vill kan jag köpa en av dem och ta med till StockBowl Cup VI för 14,80€
d=
(Jag menar bazookas, motorsågar, bomber och deathrollers platsar ju så varför inte en dodge monaco sedan?)
Nä men rent fluffmässigt och med anledning av att du har en sån tjusig samling figurer med mutationer kanske Tzeentch-tema vore nåt? Lord of change med en fäbless för gult, purpur, blått och guld. Det blir många flugor i den smällen.
håller på själv med ett chaoslag som är temat så.
heligt nummer är nio, klurar på hur jag ska få in det på ett bra sätt
Hur som helst, vad tycker ni?
Edit: stavade rätt till herr blodblads förnamn
Gillar färgschemat det kommer bli skitsnyggt!
*Galmen Goreblade
Är själv inte helt nöjd med Bilerot, han blev lite väl rosa, men tar nog en titt på honom när resten är målat.
Jag håller med. Skulle nog se mer balanserat ut om han hade blå/turkos tröja.
I övrigt ser det väldigt bra ut och det går framåt i ett imponerande tempo!