Säsong 18

1235»

Comments

• Ok, de ur slutspelets perspektiv intressanta resultaten finns på plats och som jag tolkar det så är Chaos första reserv följd av Cryptic och därefter Luccas Ladies. Red Eye kan hota damerna om de får till en storvinst.

Har någon av de kvalificerade tackat nej, Magnus?
  • edited November 2015
    Som omväxling har alla tackat ja, och det finns ingen som kan hota Grotskys 8:e placering. Alla kvartsfinaler är således spikade och uppe på sidan.
  • edited November 2015
    Och @suncar har såklart helt rätt i våra tie-breakers!

Blood River Bouncers har +9 i målskillnad. Tombsville Kickbikes har +8 och 11 gjorda mål och Bogsville Princesses har +8 och 10 gjorda mål...
  • Och jag kom alltså sexa!
    Fräckt...

Vill liksom njuta och skryta så mycket det går innan jag åker ut i kvarten alltså... ;-)

Obesegrad dessutom. Whoohoo...
  • Har alla individuella priser noterats?
  • @Pellevin: Du menar för säsongen? Nej, jag ligger på de två kvarvarande matcherna om datum. Dubbel WO närmar sig snabbt...
  • Mitt lag kommer vinna Fair Play Prize :)

Laget lyckades bara göra 6 cas (varav fyra under sista matchen).
    Två andra lag har bara gjort så få cas: Tentacle Terror 2 och Black Gulf Pirates. Men eftersom Tentacle Terror 2 lämnat WO så utesluts han från priset (Eller hur @Mago?). Även Black Gulf Pirates är osäkra då de har en match kvar att spela. Lämnas laget WO så får han heller inget pris, och om matchen spelas är det stor chans för honom att få en cas.
  • MartinS: Kom ngn av cassarna mot vampyrerna pga att de bet sig själva? De borde nästan inte räknas :)
  • Det finns inget i reglerna för det coachsponsrade priset om att en inte får ha lämnat WO.

Men det stämmer att du kommer få det, du kanske bara inte blir ensam om det. :P
  • @Mooselord: Självklart var en av cassarna vampyrbett. Jag tror jag fick spp för sammanlagt 4 cassar under hela säsongen.

@Mago: Det bjuder jag på! :)

• När delas priserna ut för säsong 18? Den är väl avslutad?
  • När vår lata head commish rycker upp sig och tar tag i det.
  • Så. Det enda som saknas nu är Fan Favorite, tror det kommer upp en omröstning på forumet någon gång inom en snar framtid.
  • edited December 2015
    Fint! Gött mos med dödlighetspriset. :)
  • Det var Pellevins nummer 8 Farnoth som vann det denna säsong,det har varit lite mkt på jobbet nu innan jul och jag har varit lite krasslig,så jag ber om ursäkt för det sena utnämnandet
  • Goda nyheter kommer sällan för sent :)
Sign In or Register to comment.