Säsong 18

edited August 2015 in StockBowl
Registreringen för Säsong 18 öppnar måndag den 17:e Augusti 12:00 och stänger fredag 21:a Augusti 18:00.

Detta är schemat:
Season 18 (7 rounds):
w 35-36 Round 1
w 37-38 Round 2
w 39-40 Round 3
w 41-42 Round 4
w 43-44 Round 5
w 45-46 Round 6
w 47-48 Round 7
w 49-50 Silly Season and 1/4 finals
Play-off day December 12
«1345

Comments

• Nu är det bara att registrera sig!
  • edited August 2015
    Kul. Jag kommer köra antagligen rookie Nurgle eller möjligen rookie Pact eller andrasäsongs-Underworld, men jag kan inte riktigt bestämma mig.

För övrigt är Belsebull ett fint namn på en bull centaur.
  • @Mooselord Tackar tackar, det är nästan lika bra som Morgan Treeman på ett träd :)
  • edited August 2015
    Vilket mördande startfält hittills... 2 undeads, 1 khemri, 1 chaos och 2 chaos dwarfs... samt Vikings human-lag mitt i den smeten. (Ja och två flexibla lag för Mago och Ozt)

Ska bli kul att vara med i vanliga säsongen igen och dessutom slippa spela de där förbaskade halvlängdsmännen som jag självförvållat spelade i öppna ligan 3. :P
  • jo ser ut att bli mkt bash lag denna säsong
  • Nåja, det är förhoppningsvis ganska många lag till som ska vara med. :)
  • Jag kastade in mina Norse igen. Jag har ju t o m ett snötroll numera. Jag ska sluta att missa ligamatcher pga förkylning och squigbowl pga kräksjuka seglingskamrater.
  • Mycket bra plan!
  • En och en halv dag kvar att anmäla sig. Komsi komsi!
  • Det blev Nurgle. Om commish känner att gruppindelningen blir enklare om det är ett rookielag färre så ger jag dem fria händer att byta Nurgle till Underworld.
  • Tack @Mooselord, det är bra att veta.
  • Så, 20 lag anmälda. Det vore kul om vi kunde komma upp i 24st. Var är Georg,ErikDalen, betydande delar av Sundsvall med flera?
  • Jag ligger på berörda parter, men skriv gärna vilka ni saknar så jag inte missat att tjata på någon. :)
  • Jag saknar Mufflo... ;/
  • Det blir en riktigt bashfest i rookiedivisionen kan man ju konstatera.
  • Jag saknar Suncar. Pitchcleara mig, och sedan försvinna innan hämnden mottagits är inte okej.
  • Han har väl precis fått barn, tror jag!
  • Det stämmer, men man får ju prioritera lite. Jag var på alphaspel och spelade blood bowl första kvällen efter att vi kom hem från BB med Elias :)
  • Verkar vara en av dom bashigaste säsongerna nånsin tycker jag
  • typ 90% bash lag
  • Ja, det är lite synd faktiskt, men nu jag skall ju lira NUrgle själv så jag skall väl inte klaga allt för mycket. Jag får väl ge alla spelare extra arms och two heads så det blir lite elfball ändå :)
  • @Mooselord bra prioriteringar! fler borde vara som du!
  • @broccooli: Jag kommer nog ta block, guard etc i slutändan i alla fall skulle jag tro, tyvärr.
  • @mooselord: om mina motståndare är villiga att flyga till Karlskrona för våra matcher ställer jag upp! Tar bara ca 50min från bromma :)
  • Någon som vet vad som hänt med Georg?
  • edited August 2015
    Vet inte, när jag pratade med honom i slutet av förra säsongen så snackade vi lite om säsong 18 och jag vill minnas att han var inne på att spela Skaven igen tror jag. Han hintade inte om att ta en paus vad jag minns.
  • Georg har "Lite mycket annat" just nu.
  • Ok, tråkigt. Hoppas han får mindre att göra så att han kan vara med i framtiden. :(
  • Linus då? Föreningens sekreterare? Någon som vet varför han plötsligt tappat allt intresse?
  • Tentacle Terror 2? Blood bowllag eller b-skräckfilm? :)
Sign In or Register to comment.