Resultatet blev ungefär som vanligt. Både första pris och stuntyseger till lärare från Tullinge. Det innebär att lärare från Tullinge vunnit alla NAFsanktionerade turneringar som spelats i Norge och Sverige andra halvåret 2015. Som sagt, ungefär som vanligt.
Tack för en väldigt bra turnering!
Ni visar verkligen var skåpet ska stå när det kommer till organisation av en turnering. EuroBowl kommer att bli grymt
Jo, det blev ju så till slut. När vi justerat det.
En av hans resultatlappar visade att han vunnit med 1-0, men det kom senare fram att det hade blivit 1-1. Så felaktig inrapportering av deltagarna ledde till det misstaget.
Nu håller Eric på om att han kom före mig. Så jäkla jobbig han är. Skit att ni skulle rätta till det där.
Nästa gång ska jag klå honom hårt genom att inte spela goblins iaf!
du kan ju köra med att du lät honom komma före dig för att vara snäll och få honom att komma tillbaks på turneringar?
dock vet ju alla att det inte stämmer... men ändå.
Såg att Mago har varit flitig och lagt upp alla matcher på Naf nu Bra jobbat Mago!
Sen till något mindre kul, grattis Zeke73 och niwnw som lyckades sno åt sig tronen på Goboos och Ogres från mig! Grrrrrr! Tillråga på de så snodde Zeke73 åt sig stunty swe Rank1 med sina Ogres dessutom! Grrrr grrrr grrrattis på dig din mumble mumble ;D
Men orcherna tog sig över 150 så ska inte klaga. Och nu kanske man kan lira stunty nån turnering framöver ser jag fram emot!
Edit: Efter lurkat runt lite till så noterade jag att JohnnyD sög åt sig rank 1 Lizardmen med MartinS hack i häl. Tillsammans med pedda närmar de här tre sig 200 sträcket, you can do it!
Comments
Trodde för övrigt att jag skulle vara ensam Nurglespelare, men nån jävel tänkte likadant som mig!
Det är 4 spelare på 3 win, 1 tie: Adhansa, kfoged, pedda och MartinS.
Dice have been rolled and shit has happened.
Du ska inte veta allt...
JÄVLA @Ozt!!!!!!!!!!!!!
Stämmer verkligen det?
Ni visar verkligen var skåpet ska stå när det kommer till organisation av en turnering. EuroBowl kommer att bli grymt
Jag har brottats med Score och lyckats få till följande resultat:
http://cup.stockbowl.se/cup6result.html
Såg att jag kom tvåa i Foulcas! Känner mig stolt!
Tack för en grym turnering!
En av hans resultatlappar visade att han vunnit med 1-0, men det kom senare fram att det hade blivit 1-1. Så felaktig inrapportering av deltagarna ledde till det misstaget.
Nästa gång ska jag klå honom hårt genom att inte spela goblins iaf!
Men sjukt nöjd med det som var och priset
dock vet ju alla att det inte stämmer... men ändå.
Sen till något mindre kul, grattis Zeke73 och niwnw som lyckades sno åt sig tronen på Goboos och Ogres från mig! Grrrrrr! Tillråga på de så snodde Zeke73 åt sig stunty swe Rank1 med sina Ogres dessutom! Grrrr grrrr grrrattis på dig din mumble mumble ;D
Men orcherna tog sig över 150 så ska inte klaga. Och nu kanske man kan lira stunty nån turnering framöver ser jag fram emot!
Edit: Efter lurkat runt lite till så noterade jag att JohnnyD sög åt sig rank 1 Lizardmen med MartinS hack i häl. Tillsammans med pedda närmar de här tre sig 200 sträcket, you can do it!
Jag brukar vänta en vecka så folk har lite tid på sig att se om något ser konstigt ut i resultatfilerna.