NAFC Nottingham 140517-18
Vilka hade tänkt åka? Jag fyller på listan nedan med folk som säger att de ska med, eller som jag hittat på deltagartråden på TFF.
Bokade och klara coaches:
Ozt
Coma
Thadrin
Mago
Sagt att de ska åka:
Thursablot
Betty
JohnnyD
En liten förvarning, arrangörerna har sagt att det finns begränsat med rabatterade rum på hotellet och det kan därför vara vettigt att boka boende i tid. Det var väldigt lätt att prata med bokningspersonalen så det är en smärtfri procedur att ringa dem!
Bokade och klara coaches:
Ozt
Coma
Thadrin
Mago
Sagt att de ska åka:
Thursablot
Betty
JohnnyD
En liten förvarning, arrangörerna har sagt att det finns begränsat med rabatterade rum på hotellet och det kan därför vara vettigt att boka boende i tid. Det var väldigt lätt att prata med bokningspersonalen så det är en smärtfri procedur att ringa dem!
Comments
Tror inte på spelmässig framgång men det finns många jag inte sett på länge.
Ska se hur mina möjligheter ser ut att åka.
@coma jag är omständig måhända men ytterst rimlig
De går ju bara ca var 20:nde minut och tar 20 minuter från centralen.
Jag tror på ditt resonemang om du ger mig bildbevis på att du kommer att åka flygtaxi själv.
Pga att det idag är tre månader till första dagen fick jag betala mer för natten före turneringen (som är om mindre än 3 månader) än båda de andra tillsammans
Willy kommer ha ett fåtal av allt på plats samt klämmöjlighet på vad som kommer. Dags att börja panta burkar
Lite sent nu kanske men det fanns bara en billig flygbiljett kvar direkt fredag f.m. med norwegian när jag bokade så har ni inte bokat så gör det fort.