jag har kört en hel del med magneter för mutationer och liknande. tycker det funkar utmärkt. bara det är tillräckligt starka magneter och en är noga med att de sitter bra då en monterar dem (dvs inte skeva eller så).
men ska en köra på magneter rekommenderar jag plastmodeller. mycket lättare än metall.
Kan skicka ett av GWs River troll i last alldeles gratis om du vill.
Har två över om jag inte ser mig sjölv använda inom överskådlig framtid. Dock är de ju ohyggligt stora och svårspelade...
Ytterligare ett alternativ är att magnetisera armen. Så att det går att "återställa" när han inte har en klo...
Själv har jag alltid tänkt göra det för mutationer men aldrig kommit mig för. Kanske du vill vara testpilot och återkoppla med dina erfarenheter? ;-
Tack för erbjudandet, men jag kör på det trollet jag har. Han passar in med resten av 2ed råttorna samt neomics goblinerna.
Jag hoppar magneter, men jag tror att jag ska försöka minska ner klon lite.
Eftersom den är i plast kan jag ju enkelt skära ner den till en mindre storlek
Höjdpunkten var helt klar att spela 1-1 mot Lycos. I övrigt är jag inte så nöjd. Borde kunnat vinna en match till. Kanske kan jag luckas med det på NAFC, om det inte blir dark elves.
Comments
Jo, jag funderar också på om den är lite för stor.
Också lite osäker på om jag ska förstöra en klassisk figur
Vill dom slå på något med St5, Av9 och Regen, vassego.
Har två över om jag inte ser mig sjölv använda inom överskådlig framtid. Dock är de ju ohyggligt stora och svårspelade...
Ytterligare ett alternativ är att magnetisera armen. Så att det går att "återställa" när han inte har en klo...
Själv har jag alltid tänkt göra det för mutationer men aldrig kommit mig för. Kanske du vill vara testpilot och återkoppla med dina erfarenheter? ;-
men ska en köra på magneter rekommenderar jag plastmodeller. mycket lättare än metall.
Tack för erbjudandet, men jag kör på det trollet jag har. Han passar in med resten av 2ed råttorna samt neomics goblinerna.
Jag hoppar magneter, men jag tror att jag ska försöka minska ner klon lite.
Eftersom den är i plast kan jag ju enkelt skära ner den till en mindre storlek
Det gick ganska bra. Jag spelade halflings och landade på plats 36 av 68 med 2-2-2.
Skrev ihop en liten rapport här
Höjdpunkten var helt klar att spela 1-1 mot Lycos. I övrigt är jag inte så nöjd. Borde kunnat vinna en match till. Kanske kan jag luckas med det på NAFC, om det inte blir dark elves.