Blood bowl 2 nyheter

12346»

Comments

• Cyanids Blood Bowl Legendary Edition fick igång mig så att jag kom in i hobbyn, så jag tycker inte idén med detta spel är fel. Däremot vore det faktiskt väldigt lätt för dem att göra det mycket bättre, genom att helt enkelt lyssna till dem som vet något, dvs IRL-spelarna. Väldigt konstigt att inte utnyttja den enorma gratisresurs som finns här ute.
  • Problemet är att dom inte lyssnar, över huvud taget. Inte ens på alpha/beta testare.
    De flesta dåliga designval som gjorts hade kunna undvikits om dom bara lyssnat.
  • edited October 2015
    @Per_ De gjorde det, hette Chaos League. GW hoppade på dem för att det var för likt Blood Bowl.
  • Fast det är ju GW som licensierar hela grejen nu. Borde minska påhoppen på Schmlodpovl Online.
  • Jag smygspelar Schmlodpovl "O" lite då och då. Droppen urholkar stenen, osv osv.
  • Jag håller med om att Cyanide inte är dom bästa på att lyssna på BB spelare,det är sannt,men dom gör ju också spelet till alla som finns därute både oss veteraner som nybörjare som spelare som aldrig hört talas om blood bowl utan kanske bara ser en ball bild och vill veta mer,därför tycker jag ai inte är den bästa kanske,men för en nybörjare så är ai och tutorial spelet väldigt bra och viktigt ??
    Vad vet jag,jag är ju en knäppis,jag hoppas och tror att med varje liten updatering osv osv så kommer det bli bättre,även för dom mest hardcore =)
Sign In or Register to comment.