Jag har nu pledgat mig för tre lag på impacts kickstarter, om någon vill vara med och dela på fler lag kan vi ju gå ihop för att få deluxebiten. Vill någon ha extrastuffet längst ner kan jag lägga till det i min pledge, bara att hojta till.
Även flings är jag intresserad av, man får ha fler av samma lag i en pledge, jag frågade om det. Om det är två du vill ha får vi deluxe på köpet med 170$ pledgen. Den är ju inte slut ännu så du kan ju fundera på saken jag bor i stockholmsområdet, men leverans kan ju lösas med post eller drugmule ifall du bor annorstädes, om de får sina pengar för kickstartern dvs.
Det "kickstartas" nästan varje vecka men flera tillverkare har riktigt fula figurer.
Willy, Neomics, Meiko tycker jag håller hög kvalle, men flera av Impacts lag är "don't wan't 'em"
Pedro Ramos håller på att göra ett undead/necro team där allt ser fett ut än så länge till Vortice. Han har även skavens och goblins på gång till Willy.
Det "kickstartas" nästan varje vecka men flera tillverkare har riktigt fula figurer.
Willy, Neomics, Meiko tycker jag håller hög kvalle, men flera av Impacts lag är "don't wan't 'em"
Pedro Ramos håller på att göra ett undead/necro team där allt ser fett ut än så länge till Vortice. Han har även skavens och goblins på gång till Willy.
Jag tror att hans skaven, som också kommer att kickstartas, är till Meiko
Håller för övrigt med dig även om jag har beställt två lag från Impact i deras kickstarter. Deras nya pro elfs och sarcos. Billiga lag om inte annat.
Inte nöjd med impact alls på sista tiden. Det kännas verkligen som att man kör på kvantitet istället för kvalitet... Sluta tryck ut skit och kör färre men jävligt snygga figurer istället (som pedro ramos och gimpen!!)
Jag pallar inte när man inte ens får se hur vissa figurer ser ut Liksom, om dom ska användas som Chaos eller Nurgle så är ju Beastmen och Pestigors bland dom viktigaste spelarna i laget.
Comments
https://www.kickstarter.com/projects/674003445/17-fantasy-football-teams-new-pro-elves-and-orcs-a
https://www.kickstarter.com/projects/139197951/dragon-bones-metal-designer-gaming-dice
Någon som vill dela på ett set med 2x alla 4 penslar? £50/2 med fri frakt
Jag är eventuellt sugen på ett lag och @Gimpens Brick farth & Grotty (sp?) om inte han sitter på en bunt själv, då köper jag hellre en av dig. ?
Jag tror att hans skaven, som också kommer att kickstartas, är till Meiko
Håller för övrigt med dig även om jag har beställt två lag från Impact i deras kickstarter. Deras nya pro elfs och sarcos. Billiga lag om inte annat.
Pro Elf kan bli snyggt!!!
Jag ska fixa, men det tar tiiiiid :P