Kickstarters

2456789

Comments

• Jag tycker de är alltför seriefiguraktiga. Inte alls i min smak.
  • Det kommer mycket nytt bra nu! detta chaos pact-lag är jag absolut spekulant på!
  • sjukt härligt chaos pactlag måste jag säga.
  • Jag är på på chaos pact laget. Om vi är fem kan vi sambeställa fem stycken för 350 vilket blir en billigare penning än att köpa dem ett och ett för sig 89 st. Jag kan sköta samordningen av ev massbeställning om ni som vill vara med säger till mig.
  • Jag är med på ett hörn.
  • Kanske är med på ett hörn jag med. Har aldrig spelat chaos pact men de verkar vara roliga att spela (om än troligen lätt frustrerande) vilket aldrig är fel.
    Ska fundera lite och se om budgeten tillåter (var med på chaos dwarf kickstartern precis också)
  • Ok. Är @bernuz intressead av massbeställning eller har han redan tagit individuella intiativ?
  • Jag är lite smått intresserad men är lite skeptisk över Dark elfen och goblinen. Tycker dom har lite tråkigt poser. Å intressant å se om alla gubbar låses upp. Så jag e lite avvaktande.
  • Jag dreglar frisk över dom där kaospaktarna. Men jag har precis målat klart den sista figuren i mitt Chaos Pact-lag, så det blir inget köp den här gången.
  • edited March 2014
    ok vafasen count me in på sambeställningen. jag kommer skicka detta lag på målning sen till paintedfigs och få det grymt målat för typ 450 kr (inkl 20% rabatt som alla deltagare får på Super Brawl).
  • Då är vi 4 (med @skoberget ). En till och jag beställer!
  • Jag är med om det blir en sambeställning :D
  • Wohoo då kör vi! undrar när man får dessa. kanske blir en julklapp eller nåt.

Undrar om man inte skall lägga till 5 extra marauders så man kan ha lite olika alternativ när man ändå beställer.... hmm fler som tänker så?
  • När väl @skoberget ger grönt ljus i ekonomifronten skickar jag beställningen...
  • Green light !
  • ok då skippar jag några extra! Go go go!
  • 5 lag är nu beställda
  • Awesome! två till marauders upplåsta så jag uppdaterade dina bilder ovan Lard.
  • edited March 2014
    ok nu kom dem ut med en extra figur till chaos pact laget. en friday the 13th starplayer som jag antar man får köra som Ugroth Bolgrot. nån som är intresserad?

20140321022144-viernes_13.jpg?1395393704
  • Ohh, kan man köpa bara den?
  • edited March 2014
    ja nu när vi har en beställning på g kan vi ju lägga på hur många sånna vi vill @thursablot

EDIT: 2500-gränsen sprängdes just!! :D 8 stycken unika marauders just nu!
  • Jag skall inte ha en sådan kille men har beställt ett lag. Om du bara vill ha gossen @Thursablot kan jag lägga till den till "mitt" lag.
  • Måste kolla upp resten av laget kändes inte aktuellt innan allt var upplåst. Men annars vore det trevligt @lard
  • Jag e nog allt intresserade av motorsågen ändå. Gött att ha en starplayer i samma stil :)
  • grymt nu är alla modeller upplåsta. hoppas dom får in minst €275 till så blir det riktigt awesome.

har du lagt på några motorsågar på vår beställning Lard. jag tar hur som gärna en.
  • Har inte lagt till några motorsågar ännu, men det finns tid kvar. Fixar det lite senare när man ser alla starplayers etc.
  • det blir grymt det @Lard

jag får väl lite skamlöst göra lite reklam för min indiegogo för Super Brawl blocktärningarna.

20140331094401-FFBD.jpg?1396284244
    Fantasy Football Block Dice

• Jag tar gärna en sågman också :)
  • @Lard dessa huvuden vill jag ha fera av. tycker inte de andra maskerna dom har är så snygga. så ta 2 stycken sånna paket till mig :)
    20140404005645-humans_heads.jpg?1396598205
Sign In or Register to comment.