Jag och Imp spelade vår match igår (Heorot Hussies-Chelosu Stakers), men hemsidan var nere så vi har inte kunnat rapportera än :-(
Det var väldigt mycket en match i två halvlekar: första halvlek lyckades vampyrerna med i stort sett allt de tog sig för medan Hussies som vanligt var så rädda om sitt nagellack att de knappt skadade någon. Andra halvlek däremot... det började med att vampyrerna slog ihjäl en av Hussies-blitzrarna, och då dj-r tog det hus i h-e! Tillochmed yheteen lyckades bryta pansar :) Matchen slutade 2-2 i touchdowns, 4-3 i CAS till Hussies fördel (det var fler cassar än de lyckats få till under alla de föregående matcherna sammanlagt!), och med 3 (av totalt 13) Stakers-spelare kvar på planen.
Det kan vara värt att kolla Alphaspels hemsida, de renoverar köket nästa vecka (om vi förstått det rätt). Det innebär att de endast kommer ha 'café' och ingen försäljning av alkohol.
hej, hur gör man för att anmäla sina lag för redraft? Kan man redrafta ett lag och senare skede besluta sig för om man vill anmäla det redraftade laget till Season 40?
Det kommer snart utskick från commish och styrelsen om framtiden, hav tålamod så länge. Men som @Bitter skrev finns det goda skäl att spana in TV1000-byggen.
Comments
Tack @Chrixx 🤘
Men OBS!
31/10 har Alphaspel Halloween och höstlovsspecial så då har var bord 31 & 32.
Endast denna vecka sen är det tillbaka till 20, 21, 22
Jag och Imp spelade vår match igår (Heorot Hussies-Chelosu Stakers), men hemsidan var nere så vi har inte kunnat rapportera än :-(
Det var väldigt mycket en match i två halvlekar: första halvlek lyckades vampyrerna med i stort sett allt de tog sig för medan Hussies som vanligt var så rädda om sitt nagellack att de knappt skadade någon. Andra halvlek däremot... det började med att vampyrerna slog ihjäl en av Hussies-blitzrarna, och då dj-r tog det hus i h-e! Tillochmed yheteen lyckades bryta pansar :) Matchen slutade 2-2 i touchdowns, 4-3 i CAS till Hussies fördel (det var fler cassar än de lyckats få till under alla de föregående matcherna sammanlagt!), och med 3 (av totalt 13) Stakers-spelare kvar på planen.
Sidan är uppe nu
Påminner (vänligt) om att imorgon, 31/10, har Alphaspel Halloween och höstlovsspecial så då har var bord 31 & 32.
Ionas och @Trolle kniper 31
Till nästa vecka borde det vara vanliga bordsnummer så jag och @Chrixx tar bord 22 (Någon tråd för omgång 6 är inte uppe av någon anledning)
Det kan vara värt att kolla Alphaspels hemsida, de renoverar köket nästa vecka (om vi förstått det rätt). Det innebär att de endast kommer ha 'café' och ingen försäljning av alkohol.
Baren är stängd Måndag till Torsdag nästa vecka (v45) våra bord borde dock funka som vanligt då de är i spellokalen.
Jimmie och Nyaga tar ett bord nästa torsdag
mimiiJag och Muminslayer tar också ett bord nästa torsdag
Jag och @Sajkiq tar ett bord nästa torsdag . om det finns nåt kvar
@Gimlik när vill du mäta sidestep? Kommande torsdag den 7/11 funkar för mig men inte den 14/11. Kan säkert andra tider också dock.
Nu är bord 22 (@Chrixx & @Hoffa ) bokat för torsdag
Bord 20 bokat av @Jimmieblla & @Nyaga för torsdag
Bord 21 bokat av @DavidD & @MuminSlayer för torsdag
Bord 20 och 21 är numera jättestora, så jag och @Ozt
... klämmer in oss på ett av dem.
Ser ingen tråd om sista rundan i Stockbowl, men jag och @helllstrom kniper ett bord nästa torsdag 21/11!
@Gimlik och jag tar oxå ett bord torsdag 21e
Och så utser Stockbowl gärna någon som ser till att bokningstrådarna finns och är i fas to nästa säsong.
Vem som helst kan väl starta en ny tråd om det inte finns någon? Eller kommer StockBowls trådpolis och tar en då?
pax för ett bord den 21, jag och giorgio killini ska spela.
Blir huller om buller om olika personer gör olika trådar (blev så förra säsongen)
Ok.
Jag och @Sajkiq tar ett bord torsdag 21/11 om det finns något kvar.
Tre bord är paxade redan vad jag kan se så ni kanske ska boka.
Hej. När lottas slutspel?
Kanske i kväll . Information följer.
hej, hur gör man för att anmäla sina lag för redraft? Kan man redrafta ett lag och senare skede besluta sig för om man vill anmäla det redraftade laget till Season 40?
Alla Kommer få börja från noll i nästa säsong, då det är tänkt att flytta till Tourplay. Det låter som planen åtminstone
Det kommer snart utskick från commish och styrelsen om framtiden, hav tålamod så länge. Men som @Bitter skrev finns det goda skäl att spana in TV1000-byggen.