Season 39, runda 5 ==> 27 okt

Coacher hör upp!

Bra jobbat trots Nurgels försök att sätta käppa i hjulet...

Vi har nu passerat halva säsongen och kul att se att dom gamla rävarna får se upp med våra nykomlingar!

Vi har 3 matcher som släpar (en spelad - ej rapporterad, ett uppskov - Nurgel och en osäker)....

Som vanligt kontakta er motståndare och boka upp en tid som fungerar för er båda :-).


Lyckat till, eller må era slag för evigt landa på 6:or och POWs!

Comments

  • Vem ska man kontakta i rollen som commish denna omgång?

  • edited October 14

    @Juiblex är ansvarig när ligan väl är igång. Styrelsen (@Pertan @grumplekins @Chrixx och @Ionas ) försöker (förgäves?) peka honom i en viss riktning inför ligastarten och sen släpper vi honom lös.


    Edit: Sen finns det ett gäng slask-commishar som har lite större sajtbefogenheter och som kan hjälpa till bakom kulisserna med småsaker när något går fel.

  • Ah, inser att min fråga nog var dumt ställd. Sorry. Jag möter tydligen commish-laget, vem är det då jag borde försöka boka en speltid med denna omgång?

  • Jag och @grumplekins tar ett bord den 24e

  • Skitspel. Vems idé var det att erfarna mördarlag ska vara i samma grupp som rookielag?

  • gissar att du mötte Pertans råttor? 😨

  • edited October 14

    Jag blev överkörd av dem i omgång två 😂. 1-6 i cas …Skönt att ha det bakom sig

  • På fyra rundor hade jag lyckats skrapa ihop fyra skills. För att få möta ett lag med 23…

  • Ni anar inte hur mycket pengar jag har betalat Juiblex för att hamna i den gruppen.. eller är det mina genom historien dåliga resultat som gjort det 🤔

  • Ett mysterium inlindat i en gåta dold i ett enigma.

  • haha japp 😅

  • Om @DavidD tar bord 20 så tar jag och @MuminSlayer bord 21

  • Jag tror att det finns en anledning varför mitt nybörjar chorf lag får Pertan i sista matchen =)

    Skador händer så lätt...

  • @Trolle skapade ett samtal med potentiella motståndare.

  • Jag och @Ozt bokar gärna ett bord 24/10.

Sign In or Register to comment.