Season 39, runda 5 ==> 27 okt
Coacher hör upp!
Bra jobbat trots Nurgels försök att sätta käppa i hjulet...
Vi har nu passerat halva säsongen och kul att se att dom gamla rävarna får se upp med våra nykomlingar!
Vi har 3 matcher som släpar (en spelad - ej rapporterad, ett uppskov - Nurgel och en osäker)....
Som vanligt kontakta er motståndare och boka upp en tid som fungerar för er båda :-).
Lyckat till, eller må era slag för evigt landa på 6:or och POWs!
Comments
Vem ska man kontakta i rollen som commish denna omgång?
@Juiblex är ansvarig när ligan väl är igång. Styrelsen (@Pertan @grumplekins @Chrixx och @Ionas ) försöker (förgäves?) peka honom i en viss riktning inför ligastarten och sen släpper vi honom lös.
Edit: Sen finns det ett gäng slask-commishar som har lite större sajtbefogenheter och som kan hjälpa till bakom kulisserna med småsaker när något går fel.
Ah, inser att min fråga nog var dumt ställd. Sorry. Jag möter tydligen commish-laget, vem är det då jag borde försöka boka en speltid med denna omgång?
Jag och @grumplekins tar ett bord den 24e
Skitspel. Vems idé var det att erfarna mördarlag ska vara i samma grupp som rookielag?
gissar att du mötte Pertans råttor? 😨
Japp.
Jag blev överkörd av dem i omgång två 😂. 1-6 i cas …Skönt att ha det bakom sig
På fyra rundor hade jag lyckats skrapa ihop fyra skills. För att få möta ett lag med 23…
Ni anar inte hur mycket pengar jag har betalat Juiblex för att hamna i den gruppen.. eller är det mina genom historien dåliga resultat som gjort det 🤔
Ett mysterium inlindat i en gåta dold i ett enigma.
haha japp 😅
jag och @MuminSlayer bord 21, 17/10
Jag tror att det finns en anledning varför mitt nybörjar chorf lag får Pertan i sista matchen =)
Skador händer så lätt...
@Trolle skapade ett samtal med potentiella motståndare.
Jag och @Ozt bokar gärna ett bord 24/10.
Någon som ville få anledning att måla upp Star Player-figurer, alternativt pusha oss andra att göra det?
Funkade på mig åtminstone...
Jag och @Ljunggren bokar ett bord 24/10 för bottenstriden i toppdivisionen.
EDIT,
Felläsning av mig
Ni som har koll, hur bokar man ett bord den 21:a oktober?
Jag och @Duckwing tänkte ju spela ikväll, men jag märkte nu att min runda 4 match inte är processad än. någon admin som har lust att effektjuejta den? (eller vad det nu heter på svenska)
@MuminSlayer Din motståndare hade inte godkänt matchen så den dök inte upp i flödet. Jag gick på att tystnad är medhåll och godkände.
Finns det ett bord kvar 24/10? I så fall kniper jag och @Sajkiq det från 18:00.
Tror det, för @DavidD och jag kommer spela dagtid - @Oxinotl
Sidan verkar vara nere, sen tidigare på onsdagskvällen
@Ionas @Juiblex kan vi maila casper? Jag verkar ha sumpat adressen…
Sidan nere OLE
ÄH, hittade adressen, har mailat.
Sajten uppe igen
Någon som vet vilka bord vi har på Alpha ikväll?
Samma som alltid @Clawful dvs 20, 21 och 22