@simon Ser ut som du redraftade efter förra reguljära säsongen och bara kört tre Openmatcher efter det. Så du ska vara klar och redo att köra. Efter att du rullat expensive mistakes.
Open 39 då? Hur länge ska di som trånar efter öppenhet leva i skuggan av elitlagen i den vanliga säsongen? Om någon foular dem, blöder de inte då? Om man kittlar dem, kastar de då inte in en halfling i publiken?
Är inte det den lägre gränsen för open, kollar jag på sidan verkar det dock vara 1350:Redraft budgets are currently limited to 1350 gold for teams playing in the Open league and for teams that go from Open to Season league. For returning season teams the redraft is set to 1500 gold.
Comments
Jag börjar se konturer ta form på Stockbowlsidan.
Gruppindelningen klar!
Commish redo för klagomål och skönsång
Första runda är som följer;
OBS, några lag har fortfarande sin redraft att göra och även några har gjort fel redraft samt även att köpa in sitt lag.....
Commish rådet tankar för ovan indelning är som följer;
Commishrådets ständiga ordförande Juiblex
Nice! Nu kör vi!
@Juiblex seedade du enligt taxeringskalendern? 😋🤑
Kul kan man se vilken coach som hör till vilket lag?
@mikethemachine Ja, genom att besöka Stockbowls hemsida och välja Säsong 39.... :-p
@simon Du behöver göra din redraft först av alla, då ditt lag kommer från Open spel (något lägre TV). Samt meddela mig (Juiblex) när du är klar!
När Simon har gjort sin redraft så ändrar vi TV ribban och följande Coacher kan då göra sin redraft;
@Hoffa, @Lockmund, @Jimmieblla, @Trolle.
Göra om och gör rätt går denna säsong till.....
@Chrixx som vinner årets ivrigaste coach och behöver mera handpålägging.....
@Juiblex jag gjorde precis redraft inför summer open 39. Nu är det väl färre än 5 spelade matcher för laget. Då skall väl inte ny redraft behövas?
Kul, snyggt jobbat! Man ser var mutorna tagit. Bra!
Är runda 1 denna vecka + 2 till, eller bara denna vecka + 1 till?
@simon skall vara max 4 spelade matcher för att undkomma redraften....
@Trolle Det finns regler för detta också....
@Juiblex Det är enbart 3 spelade matcher sedan förra redraften.
Det står bara ”Morirom must roll for Expensive Mistakes before next match”
så jag behöver väl inte redrafta?
@simon du är klar :-D
@simon Ser ut som du redraftade efter förra reguljära säsongen och bara kört tre Openmatcher efter det. Så du ska vara klar och redo att köra. Efter att du rullat expensive mistakes.
Open 39 då? Hur länge ska di som trånar efter öppenhet leva i skuggan av elitlagen i den vanliga säsongen? Om någon foular dem, blöder de inte då? Om man kittlar dem, kastar de då inte in en halfling i publiken?
"Handpåläggning" 😂🤑💲💰️
@Juiblex Jag tolkar det som att jag nu kan göra min redraft
snart @Hoffa , vi måste bara ändra redraft värdet i systemet....
Ok, min motståndare har hört av sig för att boka in matchen vilket är bra gjort av honom men med laget inte redraftat känner jag mig lite stressad.
Ta det lugnt, ta en Toy!
Nu kan @Hoffa och övriga göra sin redraft.
Efter redraften så ska kassan nollas. Om det är någon som precis redraftat och har pengar kvar så får den gärna säga till.
MNG ska raderas vid säsongsinledningen. Om det är någon som fortfarande har en MNG i laget så får den också gärna säga till.
Jag har MNG på en råtta. Men har inte redraftat då jag spelat färre matcher än nödvändigt för det.
Men ska min MNG oxå bort då?
MNG ska bort
Okej men då behöver en snäll Comish fixa det till mig :)
Inne i redraft nu men verkar bara få 1300 för det borde väl vara 1500 nu?
Nope, du har bara 1300 att shoppa för max.
Det hade jag iaf.
Är inte det den lägre gränsen för open, kollar jag på sidan verkar det dock vara 1350:Redraft budgets are currently limited to 1350 gold for teams playing in the Open league and for teams that go from Open to Season league. For returning season teams the redraft is set to 1500 gold.
känn inge stress @Hoffa Vi spelar ju BB för att kanalisera ångest och dodga Zoom-möten 😄
@Jimmieblla kan det vara så att @Juiblex inte hunnit ställa om?
Jag och @Hoffa tänkte drabba samman nu på torsdag och bokar ett bord. Kommer någon vänlig själ ihåg vilka bord som är våra på Alpha.
Det får man oftast kolla på Alphaspels hemsida den aktuella dagen. Varierar lite emellanåt.