@Juiblex Boo Tang Clan tänker att de ska kasta tärningar i höst, de har spelat färre än 4 matcher vill jag minnas, kan de va med och spela med herrskapet?
kan också tänka mig göra ett nytt Boo Tang (necro)
Yep. Vi har ett tak på tre lag per ras. Så vi kommer tvingas be coacher byta ras.
Jag är ett av problemen och har kikat på att byta till vampires eller Underworld.
Edit: jag tolkar sista raden som att nya coacher undantas från punkt 1-3 och alltså får spela vad de vill. Inte att nya coacher gör att gränsen för antal lag får överskridas. Det skulle innebära att även Bim ligger risigt till (time of registration), rite?
@Zalmour Hojta till om du behöver hjälp med att skapa/byta till Khorne för säsong 39!
Med med det bytet så ser det bra ut för kommande säsong!
Kommer att dela in alla i 4 grupper (antal 8,8,7,7), där dom två grupper med 7 kommer att ha en Cross-play match mot varandra för en 7 matchers gruppspel. Sitter just nu funderar på så att indelningen blir så bra som det går.... med Coachers nivå, Teamets ålder och kaffesumpen från förra årets spådom....
Om alla är blir lika missnöjda över indelningen så har jag gjort rätt....
Kommer någon oxå säga till när man ska göra redraft på gammalt lag som kommer från tidigare ordinarie seriespel? Har bara läst att man ska vänta, men de som redraftat från open kanske är klara nu? Eller så har jag missat något som vanligt.
Comments
@Juiblex Boo Tang Clan tänker att de ska kasta tärningar i höst, de har spelat färre än 4 matcher vill jag minnas, kan de va med och spela med herrskapet?
kan också tänka mig göra ett nytt Boo Tang (necro)
bra siffra!
Boo Tang har bara kört tre matcher och behöver inte redrafta. Bara att hoppa in.
5 Necromantic låter som lite mycket.
Yep. Vi har ett tak på tre lag per ras. Så vi kommer tvingas be coacher byta ras.
Jag är ett av problemen och har kikat på att byta till vampires eller Underworld.
Edit: jag tolkar sista raden som att nya coacher undantas från punkt 1-3 och alltså får spela vad de vill. Inte att nya coacher gör att gränsen för antal lag får överskridas. Det skulle innebära att även Bim ligger risigt till (time of registration), rite?
Det stämmer!
Vi är för stunden 29 coacher anmälda och då är maxgränsen 3 av samma lag, fördelningen ser ut som följer;
Så vi behöver se över Necro lagen!
@Jimmieblla, @Ionas, @Bim, Jony D'Amato och @Gimlik
Samt att både Elven Unionen och Norse är max antal nått!
Skulle någon av @Jimmieblla och eventuellt @Bim kunna tänka sig att välja att spela någon annan team? (ej Norse eller EU)!
Detta för att Jony och Gimlik är nya coacher in i Stockbowl (trots att någon har följt en viss Andy Davo i 64 månader.,,,)....
Jag ser ingen @Juiblex i listan. Vi behöver en Juiblex!
Odd man in!
Var är publikfavoriten?
Jag är öppen för att spela något annat också, mest att de var tidspress och jag hade ett necro reggat
Ska vi göra så då, att jag och @Zalmour byter? Om ja, vad vill du i så fall byta till?
@Ionas ge mig 5 så tar jag något annat, är lite ny på eran sida och man gör inte lag via tourplay utan man fixar via hemsidan va?
ps. Jag byter görna coachnamn till Zalmour så blir de enkelt att hålla ihop namnen i forum,naf och ligan
@Ionas byter ädelt till UW eller Vampyrer... - well played!
@Zalmour Har bytt coachnick från Jony till Zalmour. Borde inte påverkat ditt inloggningsnamn. Allt går via Stockbowl.se och inget via toruplay.
@Nyaga Tack. 😊
Minns inte riktigt hur man regga ett nytt lag på er sida, skickar man en fil med laget till nån eller hur laddar man upp?
Man säger till en commish vad man vill ha för ras och lagnamn så skapar de laget.
gruppindelning! Gruppindelning! Gruppindelning, NUUUUUUUU!!!
Jag håller med dig i sak @sirvejlance, men skulle tro att ett av Necro-lagen ska bytas ut först.
Jag slumpade precis och @Jimmieblla får spela OP Gnomes 🤣
@Zalmour har sagt att han ska byta, det ska nog bara genomföras rent praktiskt också.
@Mago Johni damato aka Zalmour får spela khorne, ionas tog vamps
@Zalmour Hojta till om du behöver hjälp med att skapa/byta till Khorne för säsong 39!
Med med det bytet så ser det bra ut för kommande säsong!
Kommer att dela in alla i 4 grupper (antal 8,8,7,7), där dom två grupper med 7 kommer att ha en Cross-play match mot varandra för en 7 matchers gruppspel. Sitter just nu funderar på så att indelningen blir så bra som det går.... med Coachers nivå, Teamets ålder och kaffesumpen från förra årets spådom....
Om alla är blir lika missnöjda över indelningen så har jag gjort rätt....
Khorne? @sirvejlance citation needed.
Inte kan man väl avanmäla sitt lag från en säsong som vanlig dödlig när det väl är anmält? Behöver inte en commish göra det? 🤔
@Zalmour bekräfta 😄
Kommer någon oxå säga till när man ska göra redraft på gammalt lag som kommer från tidigare ordinarie seriespel? Har bara läst att man ska vänta, men de som redraftat från open kanske är klara nu? Eller så har jag missat något som vanligt.
@Juiblex Yes, jag skräller med galna khorne i ett för kort ligaspel, de blir nog mer kul än bra
namn: 24K Guldkhorne Orkestern
@sirvejlance låt oss dansa i samma grupp
Press the button @Juiblex !
Kom igen med lottningen nu så vi kan börja planera matcher till torsdag.
Det finns en gruppindelning klar, som nu väntar på godkännande...
@Zalmour Laget skapat, bara köpa in bjässen och lite fodder och köra!!