En serie endagars-turneringar?

2»

Comments

• Jag har ju varit inne på att ordna en res-liga inom Stockbowl…

• 4 matcher med rimliga regler kan vara värt att ta sig till Stockholm för med utgång på kvällen tom :D

NAF-ranking känns viktigt men pokal inte lika för ett mindre evenemang i min mening.

• Man kan alltid låta bli att vinna, det klarar jag för det mesta

• När man väl tar sig till en turnering vill man (jag) maximera antalet matcher. Kräma ur skallen rejält så man har huvudvärk flera dagar efteråt.

• Vet inte tråden bara tänker Stockholm, men I egenskap av småbarnsförälder har jag mycket lättare att komma iväg på endagars. 😊

• Om jag anordnar så kommer det va i Sthlm, men tråden är öppen för alla att få info/feedback för endagars på andra ställen 😊.

Min ursprungliga tanke med tråden var en temp-koll på intressse för endagars osv. Och det har kommit upp att i Gbg o Norrköping så finns det endagars med jämna mellanrum.

• IFTP körde för länge sedan två endagars turneringar samma helg och för de som var med på båda var det även en totalställning. Det går ju att göra liknande där endagarturneringarna är över flera helger. Typ som en serie.

• jag röstar iaf för enskilda endagarsturneringar, verkar vara rätt vanligt i bland annat england :).

• @grumplekins Om man har ett tourplay arrangörskonto som är aktivt under hela året istället för att varje turneringsledare skall skaffa ett, kan det funka? Vi har ju lite insamling för att hålla denna webplatsen vid liv så det borde ju kunna funka.

• ett swebba-konto för tourplay låter ju rätt nice ja.

• Kan säga att Blood Bowl hos Liza 3 kostade ca 18 Euro.

Tror inte det spelar någon roll om du har ett konto eller flera.

Kostnaden är inte för att kontot ska kunna skapa turneringar och ligor utan du betalar per turnering.

Sign In or Register to comment.