Okej. Jag var osäker. Men med fiskalas så är jag på!
Jag är ledig den helgen så finns det plats i rum och hemskt gärna om det finns bil till och från boende till spelet ( om det inte går att gå ) så är jag på! Det är (o)kul att rulla tärnings trots allt!
Comments
det kan ni göra och åka ner till Gbg och vara med på nationalbollen! https://forum.swebba.se/discussion/2425/nationalbollen-2524-6-e-juni-2024-goeteborg
Ok. Jag har bestämt mig för att klippa till danskarna. :) Göteborg vore kul, men där lutar det åt att jag passar.
@Lockmund 🏆
Jag lutar nog att åka med om jobbet tillåter.
Är rummet Fredag-Söndag? Det kan bli sjukt många fisar.
@Lixtor Japp! Najs fejs! ;)
Okej. Jag var osäker. Men med fiskalas så är jag på!
Jag är ledig den helgen så finns det plats i rum och hemskt gärna om det finns bil till och från boende till spelet ( om det inte går att gå ) så är jag på! Det är (o)kul att rulla tärnings trots allt!
Oberwald fick förhinder, så planen att köra tillsammans rinner nog ut i sanden. Med det sagt, är rummet fortfarande bokat?
Jag funderar på att åka dit redan på torsdagen.
@Lockmund Jag har bokat sovplats till mig och @Ionas på Steel House som är ett hostel.
Nu finns det inga bra tåg att åka hem på. Så det kan bli att jag hoppar av.
Jag ska avvakta lite.
buuuuuu!!!!
var och när skickar en in roster osv? har inte orkat kolla upp :D
Jag får stå över.
@brocCooLi :jakob.laerkes@gmail.com
https://member.thenaf.net/index.php?module=NAF&type=tournaments&func=view&id=8263
stort tack @Ionas <3
@brocCooLi anything for fellow Pongfinity fan.
Jag landar i slutsatsen att det är flyg som gäller. Har folk spikat sitt boende än?
Det var ont om boende nära (eller ens en bit bort).
Jo, tänker att en bil behöver hyras också. Frågan är om det blir någon samordning.
Kaju har koll på boendealternativ.
Jo, men det lät som att han kanske inte kommer att åka själv.
Jag ska åka.
Jag ska bo på Steel House.
Och hur transporterar ni er till lokalen på morgonen?
Ja, @kaju hur transporterar vi oss till lokalen? 😶
Bus, tåg eller till fots kanske?!?
jag kommer åka tåg ner och upp. dock inte kollat på tågresan än :D
bor hos en kompis i Köpenhamn ca 40 min bort med lokaltrafik som jag kommer nyttja med stor sannolikhet.
några fler som åker via Gbg ner iaf för sällis? @kaju kanske?
bus eller godis har jag hört talas om, men gillar nog denna variant bättre faktiskt.
Jag har tyvärr inte satt mig in på hur vi ska ta oss fram och tillbaka.
Lite därför jag bestämde mig för att inte åka, tänker liksom inte börja dagen med en 40 minuters busstur. Det är jag på tok för bekväm för :P
jag åker ifrån Gbg med tåg på fredagen.
14:40 från Göteborg central och framme 18:29 i Köpenhamn. tåg 1111, ingen platsreservation.
Vi bor på airbnb, men vi har ju också bil, så typ 12 minuter från där vi spelar.
Archie
Svensk dominans.
Spotpris varje omgång är quadra eller trippel skull. Sverige har tagit tre av fyra av dessa trofeer. Vi siktar på två till imorgon.