@Lockmund Jag kan åka när som helst, gärna så tidigt som möjligt. Jag har ingen brådska hem, men det finns väl ingen anledning att dra ut på det. Lika bra att åka direkt efter prisutdelningen.
Jaha det var röd dag, i försvarsmakten tar man ingen hänsyn till röda dagar så sådana kommer alltid som en överraskning. Jag kan åka som tidigast fredag morgon.
Comments
Jag är sugen. Vill spela vamps. Vill inte åka ensam. Läskigt med danskar.
Ahhh ordlek!
Jag har ett kallt hjärta, jag vill spela Lizard!
Jag har funderingar på att åka. Velar dock än.
Vill åka, måste bara kolla så livet tillåter.
Men jäkla danskjäv!ar att lägga det mitt under Sweden Rock...
kanske är intressant.
Jag är intresserad
@kaju Är det slutprovet från träningslägret veckan innan?
Kan vara intresserad.
@Melisqus Det är ju ganska bra time:ing.
Jag hoppas att vi ska få bra resultat av träning.
Velat klart. ska åka.
Ska åka!
kan inte ser jag nu. =(
Någon av er som bestämt er för att åka som har hunnit kolla på boende och kan tipsa?
@Ionas jag har kikat på Steel House. Det är ett hostel tyvärr.
Hittar du nåt kul i rimligt pris så är jag öppen för förslag.
@kaju Steel house är riktigt bra! Jag bodde där med familjen i somras. Små rum men, juste hängområde och massa arkad- och flipperspel!
KOM IGEN!!! Är det nån fler som ska ner som vill mysa med mig och @ionas i ett 6-manna rum? FAN VAD GÖTT!!!
Fiser nån så kan man slå en D6 vem man ska skylla på!
Jag kanske eventuellt får en lucka den här helgen.
Ni skulle bara säga att alla ettor var jag och sen låta mig slå
@grumplekins Vem ska vi slå? :D
Ettor
jag kommer åka på turneringen! ses där nere loosers :D
Jag funderar starkt på att åka ner. Bestämmer mig inom kort.
Du har plats i min bil om du vill @Lockmund . Jag, Ionas och Kaju får du som sällskap.
Det vore ju definitivt ett plus. När skulle vi i så fall åka / komma tillbaka?
@Lockmund Jag kan åka när som helst, gärna så tidigt som möjligt. Jag har ingen brådska hem, men det finns väl ingen anledning att dra ut på det. Lika bra att åka direkt efter prisutdelningen.
Men vi pratar om att åka på fredagen antar jag?
Ja, annars blir det svårt att hinna i tid 😊
Jag tänkte nog mer på om folk ville använda den röda dagen och åka redan på torsdagen.
Jaha det var röd dag, i försvarsmakten tar man ingen hänsyn till röda dagar så sådana kommer alltid som en överraskning. Jag kan åka som tidigast fredag morgon.