jag kan ha fuskat insåg jag när jag kom hem. när du frågade om mitt record @Zimonyi så sa jag 2-0-2, men det var nog för att likamatchen mot Simon kändes som vinst då det inte blev förlust :D
så 1-1-2 är mitt riktiga record. möjligt att @jobruce går om mig då?
Jag skall försöka öva lite mer på CAS slagen inför nästa turnering, gör man endast 2 cas på 4 matcher blir det svårt att få bonus poängen på 3+ casar på samma match.
Comments
Jag ber om ursäkt.
Jag skickade in roster nu.
Vi verkar vara ojämnt antal. Jag funderar om jag ska stå över?
@kaju osäkert. Just nu är vi 16 spelare, men jag vet inte om alla som visat intresse dyker upp.
Har fått in 12-13 rosters, så några är ju osäkra fortfarande.
Archie
@inforthepain @tjub @Zalaya @DonTomaso skulle ni dyka upp på lördag? Jag kan också ha missat era rosters men jag tror inte ni skickat in ännu.
Archie
Hej Archie jag kan inte komma. Vi är fortfarande på semester hela familjen.
om det behövs kan jag skapa rosters åt de som saknar :D
He he he...
Ah, sorry missade att jag stod som reg. Det var mer en önskan/förhoppning i våras, kan tyvärr inte vara med imorgon.
@tjub Tack. Då vet vi. Vi har ytterligare en person som anmält sig så det ser fortfarande ut som att vi är jämnt antal.
Archie
Var intresserad av mer info.
Men flytten blev till datum jag jobbar och väntan på ledighetsansökan var förgäves.
Hoppas ni får det bra!
@Zimonyi Kollade med @DonTomaso också, han hade tyvärr inte fått ledigt från jobb och sen glömt av att meddela.
@DonTomaso @tjub Då vet jag. Det får bli nästa gång :)
Archie
Runda 1
Resultat efter runda 1
Runda 2
Resultat efter runda 2
Runda 3
Resultat efter runda 3
Tack som tusan för idag!
Nu ska min mossiga hjärna få vila ett tag innan nästa turnering.
Tog med mig fina lärdomar från mina motståndare idag, tills nästa gång!
må väl klubba säl
Runda 4
Resultat efter runda 4
Hej alla,
tack alla som dök upp, det var kul som vanligt. Väldigt snabb och smidig turnering idag.
Archie
jag kan ha fuskat insåg jag när jag kom hem. när du frågade om mitt record @Zimonyi så sa jag 2-0-2, men det var nog för att likamatchen mot Simon kändes som vinst då det inte blev förlust :D
så 1-1-2 är mitt riktiga record. möjligt att @jobruce går om mig då?
Tackar för en trevlig turnering!
Jag skall försöka öva lite mer på CAS slagen inför nästa turnering, gör man endast 2 cas på 4 matcher blir det svårt att få bonus poängen på 3+ casar på samma match.
Bästa Norrman blev @martin85 som vann alltihop, så grymt bra gjort. Tack dessutom till @Zimonyi för fin turnering :)@Zalaya
@brocCooLi japp, då går han förbi dig. Jag uppdaterar i listan.
Archie
Ser nu att jag iallafall vann mest CASar, de får jag leva ett tag på🥰
hur går det med att rapportera till naf @Zimonyi ?
Btw var det inte någon som hade ett inplastat papper med vädertabel och kick och grejer?
Jeg har kanskje glemt en plastmappe med kickoff @bloodfeast
Har inte hittat nån utan undrade då jag också ville ha en :/