Bra spelat @inforthepain och tack till @martin85 för bra arrangemang och tack alla som kom och spelade, det var redigt kul att träffas. Hur det gick för mig? Det vill jag inte prata om ;)
Schmeagol vann sitt egna pris han instiftade för most cas taken!
Vinnaren av "finalen" tog glatt emot sitt andraplatspris efter att något as smet förbi honom på strength of schedual tiebreaker 17 vs 16 efter att bloodfeast och Juiblex gjorde en hjälteinsats och vann sina vardera sista match. Tack tack!
(Kan nämna att @Ionas hade förkroppsligat hela Konceptet Nurgle men det var inget jag ville skriva i bloggen så det kan ni bortse ifrån och hellre tänka att det nästan aldrig inträffat)
Comments
Da er rostere sjekket og låst og offetnliggjort :)
(RIP my Skaven team)
@inforthepain är det åtta månader Morcs nu :)
Lite småbashigt. 😂
Men varför har alla Vinny Jones med i sina lag.... mutter mutter...
Grattis @inforthepain fint att du visar varför du ska spela orcs i landslaget 🤩
Det var något fel i tiebreaker systemet. 🤯
@mikethemachine riktigt rolig lista
@Ionas har du hybris nu 😅
35 fouls på 4 matcher 👍 @inforthepain
Bra spelat @inforthepain och tack till @martin85 för bra arrangemang och tack alla som kom och spelade, det var redigt kul att träffas. Hur det gick för mig? Det vill jag inte prata om ;)
@mikethemachine besitter ett starkt rättspatos. Inte hybris.
Grattis @inforthepain . Skitstövel. 😉
Bloodfeast vann rafflepriset!
Mikael på en tapper tredjeplats!
Schmeagol vann sitt egna pris han instiftade för most cas taken!
Vinnaren av "finalen" tog glatt emot sitt andraplatspris efter att något as smet förbi honom på strength of schedual tiebreaker 17 vs 16 efter att bloodfeast och Juiblex gjorde en hjälteinsats och vann sina vardera sista match. Tack tack!
Veldig stor takk til alle som deltok i helgen, veldig bra turnering :)
Ekstra takk til alle svensker som kom (60% svensker!)
NAF results er sendt inn :)
https://member.thenaf.net/index.php?module=NAF&type=view&id=8369
Tack för ännu en trevlig turnering samt att du orkar husera oss hemma hos dig!
Jaja, även grattis till den där vinnaren @inforthepain... Trots allt fulspel från hans sida :-D
Veckans smågott kommer från Moss den här gången: bloodbowlrookie.blogg.se
(Kan nämna att @Ionas hade förkroppsligat hela Konceptet Nurgle men det var inget jag ville skriva i bloggen så det kan ni bortse ifrån och hellre tänka att det nästan aldrig inträffat)