Moss Crow Cup 2024
Velkommen til endagers Blood Bowl turnering i Moss.
Dato: Lørdag 10. Februar
Påmeldingsfrist: Mandag 5. Februar kl 23:59
Tourplay:
https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2024
NAF Approved!
Sted: Moss Norge
Dato: 10. Februar
Regler (sist oppdatert 30. Januar) :
https://drive.google.com/drive/folders/1V4F42lDgOdscgyCH0AIamP40KMsTRK9G?usp=sharing
Comments
Anmäler mig! Vill gärna ha ljus till frukost <3
Hej,
När är det?
Lørdag 10. februar, oppdaterte nå :)
Misstänkte det med tanke på när du ville ha roster.
Jag övernattar gärna, om jag kan komma!
Jeg tenker jeg setter en grense på 6 gjester hos meg 😅 Så foreløpig med de forespørslene jeg har fått så har 4 av 6 soveplasser blitt tatt :)
Sovpax
@martin85, tänkte mig att köra bil och praktiskt vore då att @Ionas och eventuellt @Pertan har möjlighet att sova på golvet, eller nått.
För att inte dom skall vara i för bra form till själva spelandet... :-)
Det er såklart mulig med bribes for å sikre dårlig soving for konkurrenter @Juiblex 😄
Jeg kan f.eks putte de på gulvet på samme rom som @inforthepain 🤣
I värsta fall så kan jag sponsra martin med en luftmadrass som läcker luft till någon av dem ;)
🤯
Så med en siste påmelding og gjest så er det potensielt 6 stk som skal sove hos meg 😅 , så da sier jeg det ca fullt.
Om noen av de som har lurt på overnatting ikke kan komme så si gjerne ifra 😀
När kommer Tourplay upp för att hitta på laget @martin85 ?
Så fort jeg får det satt opp @Juiblex :D målet er denne uken og helst ASAP 😅
Tourplay er klart (men si ifra om noe er feil) https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2024
Jeg har si ifra i privjat PM. 👍️
En overnattingsgjest som tar toget hjem så da er det igjen plass til 1 person til for overnatting :)
SM er over så nå er det fokus på Crow Cup!
Jeg har ca bekreftet 3 soveplasser av 5.
Så jeg pinger @Drexxl og @Pertan for å minne dere på at påmeldingsfristen er 5. februar klokken 23:59 :)
Noen andre som vurderer å komme fra Sverige?
Hej,
Jag kommer tyvärr bli tvungen att hoppa över turneringen denna gång.
Prøver meg på en frekk siste bump av denne tråden. Fristen for påmelding er 5. februar kl 23:59 og det er fremdeles ledige soveplasser i Sarpsborg :)
Hej! Hade gärna velat men hinner inte i år. Kan man paxa sovplats ett år i förväg?
Du kan prøve @grumplekins så kan vi se om 1) det blir Moss Crow Cup neste år og 2) om jeg orker flere svensker her 🤣
@martin85 inte vara så nu, vi svenskar är både trevliga och väluppfostrade när vi besöker utrikespersoner…
For å prøve å få med litt flere utsetter vi påmeldingsfristen til onsdag 7. februar kl 23:59 :)
Da ble vi 10 coacher som jeg er veldig fornøyd med :) Starter å verifisere og låse ned rostere nå.
Kul. Jag har haft hyfsat hög feber och svår hosta hela helgen, fram tills i tisdags. Känner mig nu sjukt redo att spela Nurgle.
Du är ju regerande mästare :)
Snällt av Ionas att ge oss andra väldigt mycket handikapp....
Tycker flera av oss andra har tillräckligt med handikapp :/
Spelar man Nurgle så spelar man Nurgle. All in!