Moss Crow Cup 2024

edited January 30 in Turneringar

Velkommen til endagers Blood Bowl turnering i Moss. 

Dato: Lørdag 10. Februar

Påmeldingsfrist: Mandag 5. Februar kl 23:59

Tourplay:

https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2024

NAF Approved!

Sted: Moss Norge

Dato: 10. Februar

Regler (sist oppdatert 30. Januar) :

https://drive.google.com/drive/folders/1V4F42lDgOdscgyCH0AIamP40KMsTRK9G?usp=sharing

«1

Comments

• Anmäler mig! Vill gärna ha ljus till frukost <3

• Hej,

När är det?

• Lørdag 10. februar, oppdaterte nå :)

• Misstänkte det med tanke på när du ville ha roster.

• Jag övernattar gärna, om jag kan komma!

• Jeg tenker jeg setter en grense på 6 gjester hos meg 😅 Så foreløpig med de forespørslene jeg har fått så har 4 av 6 soveplasser blitt tatt :)

• @martin85, tänkte mig att köra bil och praktiskt vore då att @Ionas och eventuellt @Pertan har möjlighet att sova på golvet, eller nått.

För att inte dom skall vara i för bra form till själva spelandet... :-)

• Det er såklart mulig med bribes for å sikre dårlig soving for konkurrenter @Juiblex 😄

Jeg kan f.eks putte de på gulvet på samme rom som @inforthepain 🤣

• I värsta fall så kan jag sponsra martin med en luftmadrass som läcker luft till någon av dem ;)

• Så med en siste påmelding og gjest så er det potensielt 6 stk som skal sove hos meg 😅 , så da sier jeg det ca fullt.

Om noen av de som har lurt på overnatting ikke kan komme så si gjerne ifra 😀

• När kommer Tourplay upp för att hitta på laget @martin85 ?

• Så fort jeg får det satt opp @Juiblex :D målet er denne uken og helst ASAP 😅

• Tourplay er klart (men si ifra om noe er feil) https://tourplay.net/en/blood-bowl/moss-crow-cup-2024

• Jeg har si ifra i privjat PM. 👍️

• En overnattingsgjest som tar toget hjem så da er det igjen plass til 1 person til for overnatting :)

• SM er over så nå er det fokus på Crow Cup!

Jeg har ca bekreftet 3 soveplasser av 5.

Så jeg pinger @Drexxl og @Pertan for å minne dere på at påmeldingsfristen er 5. februar klokken 23:59 :)

Noen andre som vurderer å komme fra Sverige?

• Hej,

Jag kommer tyvärr bli tvungen att hoppa över turneringen denna gång.

• Prøver meg på en frekk siste bump av denne tråden. Fristen for påmelding er 5. februar kl 23:59 og det er fremdeles ledige soveplasser i Sarpsborg :)

• Hej! Hade gärna velat men hinner inte i år. Kan man paxa sovplats ett år i förväg?

• Du kan prøve @grumplekins så kan vi se om 1) det blir Moss Crow Cup neste år og 2) om jeg orker flere svensker her 🤣

• @martin85 inte vara så nu, vi svenskar är både trevliga och väluppfostrade när vi besöker utrikespersoner…

• For å prøve å få med litt flere utsetter vi påmeldingsfristen til onsdag 7. februar kl 23:59 :)

• Da ble vi 10 coacher som jeg er veldig fornøyd med :) Starter å verifisere og låse ned rostere nå.

• Kul. Jag har haft hyfsat hög feber och svår hosta hela helgen, fram tills i tisdags. Känner mig nu sjukt redo att spela Nurgle.

• Du är ju regerande mästare :)

• Snällt av Ionas att ge oss andra väldigt mycket handikapp....

• Tycker flera av oss andra har tillräckligt med handikapp :/

• Spelar man Nurgle så spelar man Nurgle. All in!

Sign In or Register to comment.