Är eventuellt lite sugen på att bli slagpåse igen. Är det fortfarande torsdagar som är primär speldag? Kommer ha svårt med just torsdagar, iaf september ut.
@Skullflame Jag bygger ofta med troll på TV1000. Men vill man börja utan och spara så är det Ogre. Minotauren är bara skit tycker jag på ett lag med så mycket horns. Men @Juiblex tycker det är kul att kolla om den kan överleva turn 16-blitzar, så han har ett annat perspektiv.
@Skullflame vi tänkte se till att lottningen klaffar så att du får motståndare som är OK med andra speldagar under de första två-tre omgångarna, så det borde helt enkelt bara lösa sig. I värsta fall kan ju nån match glida lite också bara det inte sinkar någon annan svårt.
Comments
Redraft klar för Järvas Järvar
OBS: Det går att anmäla 7evens lag till 7evensligan även denna säsong
Välkommen tillbaka @razta!
må bäste råtta vinna!
Annars får du skapa en fraktal seriestruktur där antalet lag anges i komplexa tal
@NIWnW ska nog vara med gissar jag
Är eventuellt lite sugen på att bli slagpåse igen. Är det fortfarande torsdagar som är primär speldag? Kommer ha svårt med just torsdagar, iaf september ut.
Torsdag är officiella blood bowl dagen på Alpha men är inget som säger att man måste spela då
Hej @Skullflame, som @DavidD skrev snabbar är jag....
@Skullflame hoppas du joinar igen!
Isf blir det Goblins, Lizards lr Chaos Choosen. Vilken big guy kör man till Chaos?
@Skullflame man får välja Ogre, Troll eller Mino.
Tänkte mer om det fanns en kollektiv uppfattning om vilken av de tre man ska välja.
@Skullflame det finns två vägar här….
Troll för att försvar….bra AV och regen för att komma tillbaka efter ha tagit en smäll eller tre…
Mino för anfall… se bara till att ha lite extra spelare för när Mino har slagit ut delar av ditt lag och halva motståndarlaget…
Ogre, du har svårt att bestämma dig…
Ogren är bäst. Trollet om du är fattig. Minotauren om du gillar inkompetenta Big Guys.
@Skullflame Jag bygger ofta med troll på TV1000. Men vill man börja utan och spara så är det Ogre. Minotauren är bara skit tycker jag på ett lag med så mycket horns. Men @Juiblex tycker det är kul att kolla om den kan överleva turn 16-blitzar, så han har ett annat perspektiv.
Ogre för Bonehead istället för Really Stupid.
Minon är i mitt tycke inte värd pengarna.
@Skullflame vi tänkte se till att lottningen klaffar så att du får motståndare som är OK med andra speldagar under de första två-tre omgångarna, så det borde helt enkelt bara lösa sig. I värsta fall kan ju nån match glida lite också bara det inte sinkar någon annan svårt.
Det lutar kraftigt åt att jag kör, bestämmer mig under dagen. Måste fatta beslut om Chaos eller ödlor.
Både dina alternativ blir du ensam om… kööööööör
Kööör @Skullflame
Jag kan köra andra dagar än torsdagar
Chaos = Ogre :)
Kan vi börja med att skapa två nya lag? Har iofs bett @Ionas, men det kanske är nån annans ansvar.
Chaos Chosen: Balkan Brawlers
Lizards: V 4 Vendetta
Ni kan plocka bort mina andra lag, men jag behåller goblinsen.
Raderad kommentar
@Skullflame - lag skapade. Nu har du kommittat!
Då säger vi så!
Tack för tipsen, men det blev ödlor den här gången. Ska man starta med krox :)
svårt numera. Förut ja. I de här reglerna har jag hittills bara testat utan. Tufft med rerolls annars.
pengar i dedicated fans vid start och lite flyt med spelaromsättning så kan det gå rätt snabbt att spara ihop.
25 anmälda. Trillar nog in en till i kväll. Några fler som är sent på bollen och vill vara med?
Nu är det 26 - stäng fort!
Upp med grupperna och schemat! 😁