Grattis till topp 3. Som vanligt en riktigt rolig turnering.
Archie
Det är som vanligt inte rättvist men nån vann...
Lizards är ju jättebra
1 Cas ifrån vinst. Kastade 9 tärningar in i goblins, 6st med mighty blow och inget hjälpte.
Tack själv!
Tack för lista @inforthepain
starkt jobbat igen @Drexxl
Först
först
sist
det svänger när brocco är på turnering
och då fuskade jag ändå med min roster den här turneringen!
det hjälpte föga :D
Skulle kolla en sak på min NAF-sida och såg att de nog blev något knas vid rapporteringen av den här turneringen? Ser ut som att det är resultatet av Nationalbollen '23 som rapporterats igen? 🤔
Hej,
japp, tog fel XML, har kollat med @inforthepain om han kan ställa om det så jag kan lägga upp det igen.
Det dröjer nog några dagar till innan det är rätt.
jaja, det tog sin tid men det har varit fullt upp på semestern med att få på sig både flytväst och hjälm men nu är den här. Sommarbollen 2523 Bloodfeaststyle! https://bloodbowlrookie.blogg.se/2023/august/sommarbollen-2523.html
Hej alla,
coolt läsning @bloodfeast , som vanligt.
Efter en XML-fadäs så skall turneringen vara korrekt uppladdad till NAF.
Osäker när nästa turnering (troligen slutet på September) kommer ske. Lite mycket som händer med jobbbyte osv.
Comments
Grattis till topp 3. Som vanligt en riktigt rolig turnering.
Archie
Det är som vanligt inte rättvist men nån vann...
Lizards är ju jättebra
1 Cas ifrån vinst. Kastade 9 tärningar in i goblins, 6st med mighty blow och inget hjälpte.
Tack själv!
Tack för lista @inforthepain
starkt jobbat igen @Drexxl
Först
först
sist
det svänger när brocco är på turnering
och då fuskade jag ändå med min roster den här turneringen!
det hjälpte föga :D
Skulle kolla en sak på min NAF-sida och såg att de nog blev något knas vid rapporteringen av den här turneringen? Ser ut som att det är resultatet av Nationalbollen '23 som rapporterats igen? 🤔
Hej,
japp, tog fel XML, har kollat med @inforthepain om han kan ställa om det så jag kan lägga upp det igen.
Det dröjer nog några dagar till innan det är rätt.
Archie
jaja, det tog sin tid men det har varit fullt upp på semestern med att få på sig både flytväst och hjälm men nu är den här. Sommarbollen 2523 Bloodfeaststyle! https://bloodbowlrookie.blogg.se/2023/august/sommarbollen-2523.html
Hej alla,
coolt läsning @bloodfeast , som vanligt.
Efter en XML-fadäs så skall turneringen vara korrekt uppladdad till NAF.
Osäker när nästa turnering (troligen slutet på September) kommer ske. Lite mycket som händer med jobbbyte osv.
Archie