BBBSK 4-5 november 2023

24

Comments

  • Föranmälan verkar jag också ha glömt :(

  • Det verkar inte vara några problem med det förutom att devinte kan liva övernattning i lokalen utan förbokning

  • jag hade också dålig koll på betalningsdatum.

    men det ska nog gå att anmäla sig och betala via https://bsk.armagedon.se/ ändå. förstår inte riktigt priserna och vad som räknas som vad.

    i värsta fall går det att lösa på plats också.

  • Jag anmäler mig också!

  • hur ser det ut för dig @Scisco ?

  • @brocCooLi Inte finns det ett mer detalijerat schema över helgen än det som är upplagt i första posten?

  • @Skuld nä, pga har inte orkat räkna på det.

  • nu har jag ordnat något slags schema i första posten.

  • nu finns karta och schema på bsk webbplats upplagt.

    https://bsk.armagedon.se/kartor/

  • observera också: "Rosters should preferably be sent in to TO one week before the tournament."

    så på fredag vill jag ha rosters.

  • Fasiken, har ju fortfarande ingen aning

    tips nån?

  • tror på följande rad:

    Soul Tan (kan säkra med Fabian B.R.)

    Grådö Bo (kan säkra med Engsbro Kvicken)

    Åkmans Anastacia

    Önas Power (kan säkra med Newlight Coger)

    Sigrid Ruda

    Odense (kan säkra med Leoni)

    Hökbergs Sture (kan säkra med Lill Viking)

    Xanthis Fortune (kan säkra med Zorina C.)

  • Meh, du kan ju inte spika Sigrid Ruda, den kusen har ju inte vunnit på tre senaste!!

  • jag spikar vad jag vill @havaji :D


    rätt rad var för övrigt:

    Sweet Eddie

    Järvsö Jop

    Diane P.Hill

    Afish

    Cherokee Face

    Meritaten

    Gott Tekna

    Seduzione Osåfin


    den som vill ha fler travtips får betala mig via swish.

  • 0 rätt, är det imponerande?

  • edited October 2023

    Heeeeejsan alla glada bloodbowspelare! Har ni hört talas om spelet coup? Det är enkelt, döda den som bestämmer så vinner alla... ish typ så funkar det.


    Anyway. Det ryktas att vi kommer bli sammanlagt cirka 7-8 spelare och att betala turneringsavgift är okej men när det är 400-500kr i borås kan man börja överväga om det är värt det... Jag vill personligen stödja allt @brocCooLi gör men kan jag arrangera turneringen i mitt "kök" så ser jag hellre att jag gör tacos (eller någon annan mat som ni föredrar) och köper läsk och öl för pengarna än dumpa det på anmälningsavgift. Jag kan även stå som odd man out i mitt "kök" . Det är mest att jag kommer släpa 50% av turneringen till borås fram och tillbaka 2dar i rad från göteborg när det är lättare att arrangera den hemma hos mig.


    Jag vet att folk kan ha bokat boende och liknande och någon kanske vill se mer av konventet än blood bowl men, blood bowl tar såååå mycke tid att jag skulle vara förvånad om folk som är bloodbowlsugna skulle gå och tänka "Ja jo, men efter tre matcher blaowedboöwl så är jag sugen på en liten twilightimperium" ...


    Så det är en fråga mer till det som bokat resa redan, kan ni tänka er att ha det i mitt kök? kan ni återkalla era biljetter för resa/hotell? Ni kan sova hos mig. Jag är ledsen att ens förslå detta men it it what it is!


    Jag hade varit mer sugen att pusha att vi skulle vara i Borås om vi hade haft några loka intressenter, men är det samma gamla garde så är jag personligen tveksam.


    Anyway detta är bara ett förslag men jag tror redan jag listat ut alla som är anmälda så hör gärna av er i tråden!


    @inforthepain @brocCooLi @Skuld @Melisqus @bloodfeast @Nohistor @Zimonyi @Pidpad


    Missade jag någon som var intresserad så skriv gärna här!!

  • edited October 2023

    Inget jag bokat är avbokningsbart och mitt tågbyte är inte i göteborg.

    Så jag föredrar Borås.

  • För mig funkar Borås eller Göteborg.

  • Jag har redan betalat + övernattning + mugg :/

  • Ser ut som min coup misslyckades då :) ville bara slänga ut idén ifall det var görbart.

  • bra försök Jan iaf :P

    sen på lördag morgon när vi ser hur många vi blir tänker jag att vi kan diskutera upplägget också då vi inte blir så många :)

  • Jo. Ifall man skulle bli klar med matcher tidigt kan man spela andra spel säkert. TFM?

  • fyraxis games kommer att ha ett eget rum på bsk. och tidigare år har det funnits ett helt rum bara för TFM också.

  • saknar två st roster.

    @inforthepain och @Zimonyi

  • @inforthepain vet jag spelar Imperial nobility, om det hjälper ;)

  • du kan få skicka in den åt honom om du vill @bloodfeast

  • Har @bloodfeast skickat in @inforthepain roster ännu så att vi kan få en rasfördelning?

  • Ja, men jag tycker inte han förtjänar att ha någon spelare alls så jag skickade bara en tom fil :)

Sign In or Register to comment.