Om vi hittar en lokal att hålla till i den 10-11:e så kommer vi att byta för bortsett från dig @Pellevin är de som sagt något neutrala eller positiva till det. Håller på att kolla lokal just nu och skriver direkt jag vet något här.
Umeå är en studentstad. Studenter åker ofta hem över långhelger. Sedan återkommer de, kanske kring 9-12 januari. Då blir det svårt att få tag på biljetter om man inte är ute i god tid. Så vill ni ha utsocknes deltagare bör ni lägga på ett kol.
Verkar som om det finns en hel del "alternativ" om det skulle krisa med lokal. I värsta fall går det nog att låna hembygdsgården i Sävar, som är rätt så stor, men tyvärr belägen i Sävar.
En regelfråga: De extra skills en får efter runda 3 räknas inte som köpta? Så om jag har köpt två Guard till laget tidigare kan jag ändå välja två Guard till efter runda 3?
Jag satsar ju alltid på att lira på bord 1 typ match 2 el 3 för att sen rasa neråt så lyssna inte på mig bara. Kan avslöja att det inte blir Chaos Pact i alla fall ...
Det jobbiga för mig var om jag skulle ha en starplayer eller inte. Det är så sällan en får använda en så när jag väl får chansen kände jag mig tvungen att klämma in någon på rostret
Comments
Hehe om jag minns rätt var det bar mark ute i Umeå på förra Doubt.