Jag söker match mån-ons efter 17:30. Förutom Suncar som redan bokat match denna vecka, så är @Duckwing och @razta gröna på min lista. Nån av er som kan & vill?
Tuff match för dvärgarna som fick sin deathroller utvisad runda 1 och sin runner skadad i runda 2 och fick spelade majoriteten av matchen med 2-3 färre spelare på plan än chaos.
PGA turnover tur 1 när Dethrollern utvisades hade runnern inte hunnit plocka upp bollen än. Tur två var jag pressad så att @Jimmieblla med en blitz från minotauren och litet blockar från warriors väldigt snyggt kunde chain-pusha fram en get för att slå på runnern. Det blev dock Both down så hade runnern haft block kunde matchen sett helt annorlunda ut.
EDIT: Dock var mitt största fel att jag blev girig för att få ut warriorn jag foulade. Använde Dirty player för att komma igenom armor. Ske försöka avhålla mig från det i framtiden.
@grumplekins Från 16 och framåt funkar för mig. Du får gärna boka. Det vore trevligt att spela inne i restaurangen så man får dricka en litet starkare öl, men i spelrummet går lika bra för min del.
Jag vill spela igen nu på torsdag. @Ozt@Nyaga@razta eller random lösdrivare? Kan ta en rematch om någon vill testa nåt annat lag - jag kommer envisas med samma bygge tror jag.
Comments
perfekt, då kör vi på det!
@suncar 16? Bokar du eller ska jag?
@grumplekins japp kl 16, vi har bord 25
Topp!
Jag söker match mån-ons efter 17:30. Förutom Suncar som redan bokat match denna vecka, så är @Duckwing och @razta gröna på min lista. Nån av er som kan & vill?
Jag skulle gärna spela på torsdag om det passar någon
@Duckwing jag skulle kunna köra på Torsdag om det är efter kl 18.00?
@Jimmieblla Det låter bra!
Suncar orcs vs grumples ödlor
0-2 (0-0)
big’uns (block, block, guard), blitzers (sure hands, frenzy). 2 linos, 1 gobbo, troll (guard) 3 rr
5 block saurus, guard saurus, 3 skinks, 1 chameleon, krox, 2 rr
Jag hade apo också.
Uppdaterat på www.Joråbowl.club
Match spelad Jimmieblla (Chaos chosen) mot Duckwing (Dwarfs)
Blev 4-0 i TD till Chaos och 3-2 i Cas
Lagen var
Chaos 4 warriors (block*4), minotaur (block), 7 beastmen (1leader, 1 sure hands), 2RR och 1 assistant coach
Dwarfs 1 runner, 2 blitzers (guard*2),1 troll slayer, 7 linemen (guard*2), deathroller (Sneaky git) och 3 RR.
Tuff match för dvärgarna som fick sin deathroller utvisad runda 1 och sin runner skadad i runda 2 och fick spelade majoriteten av matchen med 2-3 färre spelare på plan än chaos.
Och där ser du varför man inte ska spela med runner utan block @Skuld
Förlorar man med 4-0 så kan det vara något annat som är problemet :)
EDit: Få inte deathrollern utvisad så snabbt, och sen ska inte heller runnen få blockar mot sig turn 2 oavsett.
PGA turnover tur 1 när Dethrollern utvisades hade runnern inte hunnit plocka upp bollen än. Tur två var jag pressad så att @Jimmieblla med en blitz från minotauren och litet blockar från warriors väldigt snyggt kunde chain-pusha fram en get för att slå på runnern. Det blev dock Both down så hade runnern haft block kunde matchen sett helt annorlunda ut.
EDIT: Dock var mitt största fel att jag blev girig för att få ut warriorn jag foulade. Använde Dirty player för att komma igenom armor. Ske försöka avhålla mig från det i framtiden.
Söker match på torsdag. Vem vill möta mig?
Jag kan torsdag kväll - någon som vill? FFA @Nyaga @Duckwing @razta @Ozt men jag tar alla utmanare
@grumplekins You had me at "jag kan"
@Duckwing taget! Vilken tid är bra för dig? 18? Bokar du eller jag?
@grumplekins Från 16 och framåt funkar för mig. Du får gärna boka. Det vore trevligt att spela inne i restaurangen så man får dricka en litet starkare öl, men i spelrummet går lika bra för min del.
@Duckwing bord 27 kl 18 (i baren)
Jag vill spela igen nu på torsdag. @Ozt @Nyaga @razta eller random lösdrivare? Kan ta en rematch om någon vill testa nåt annat lag - jag kommer envisas med samma bygge tror jag.
@Nyaga @sirvejlance @Ionas @Ozt Vill någon av er ta våran match på torsdag?
Tar tillbaka mitt erbjudande om match då.
*senilt dravel bortredigerat*
Någon som vill ta en match i veckan? Borde kunna alla kvällar om än först efter 19 på torsdag.
@Ionas - jag kan i helgen?
Låtom oss
Söndag?
Blir bra. Ska vi ta redan på förmiddagen?