Fick bli WE till stockbowl också, men med dodge/wrestle/wrestle. Tänkte närma mig Mago's WE build från Eurobowl lite men ändå ha kvar en dodge. Så får vi se hur detta går.
En av bristerna jag upptäckte och som jag pratade om med folk och som JonnyD nämnde på planet var styrkan av att ha flera som kan blitza lite säkrare. Däremot fick det bli 2 wrestle istället för block/wrestle då jag hoppas kunna utnyttja en liggande spelare mer med min snabbhet.
Appropå det där med minne om matcher, något jag tror hjälper mig komma ihåg någorlunda vad som hänt i matcherna är vad jag gör efter en match är spelad. Jag tänker igenom key-moments i matcherna efteråt och saker jag tycker jag gjorde mindre bra och hur jag kunnat göra istället. Lite som en självutvärdering av min prestation för att hjälpa mig bli en bättre BB-coach. Är det någon annan som också gör det, eller på liknande sätt? Har sett att Inforthepain skriver matchrapporter som också går igenom hans matcher.
Appropå det där med minne om matcher, något jag tror hjälper mig komma ihåg någorlunda vad som hänt i matcherna är vad jag gör efter en match är spelad. Jag tänker igenom key-moments i matcherna efteråt och saker jag tycker jag gjorde mindre bra och hur jag kunnat göra istället. Lite som en självutvärdering av min prestation för att hjälpa mig bli en bättre BB-coach. Är det någon annan som också gör det, eller på liknande sätt? Har sett att Inforthepain skriver matchrapporter som också går igenom hans matcher.
Comments
För du anteckningar vid/mellan matcherna eller kommer du ihåg detta ur minnet?
Jag försöker också att göra det. För lite anteckningar i mån av tid.
Här är min rapport från Oktoberbowl.
Den specifika länken funkar inte för mig. Det går dock att hitta till inlägget iaf med lite eget letande, Kul läsning!
Den här gången till huvudsidan