Tråkig men har rätt. Känns inte prisvärt och kanske inte värt att köpa om man inte gör det för att stödja GW. Sen vet jag inte om det långsiktigt är bra att kravlöst stödja företag med undermåliga produkter. Det känns som utvecklingen då kan gå från kvalite mot mer billigt skräp. *host* Star Wars *host*
Comments
Jag tror inte du kan deleta den själv. Men jag kan hjälpa dig att bumpa den här tråden så din tråd ligger före Drexxels. Varsågod. 😊
Jag med!
smart grej!
Bump
@Pellevin Tack. Det verkar inte som om alla har förstått att det här är den ortodoxa och kanoniska tråden.
Bump
Ni lurifaxar
:D
Kan ha missat detta… bump
bumpar den här tråden
Skamlös bump
mitt i natten bump
Ni som har den tidigare utgåvan av denna....
Tycks det vara någon större skillnad än just updaterade regler??
PS. bump DS.
Ser ut som det är helt andra lag och helt andra rum - men jag kanske misstar mig det var länge sen
Jag vill också vara cool och bumpa ibland
Detta får inte tappas bort - bump!
Ouch - priset känns "lite" högt...
Den lär kosta runt 12-1300 här gissar jag.
Hrm... Skulle vi kunna göra ett gemensamt inköp i Stockbowl för ett eller två exemplar möjligen?
bump
Dags för att ha GothBowl igen och ha den orättvisa finalen? Pax för att inte arrangera.
@Ozt du menar semifinalen? ;)
jag höll det i ett par år efteråt och har också den planen hemma hos mig nu för tiden. men lär inte arra på GothCon igen.
OK - nu när jag ser vad som är i lådan - ska man kanske passa helt enkelt? Jag tror jag kräks om jag får fler dvärgsprues.
15 sidor nya regler vad det verkar, och en papplan.
Är jag tråkig nu?
Ja, det är du….
kejrå.
Tråkig men har rätt. Känns inte prisvärt och kanske inte värt att köpa om man inte gör det för att stödja GW. Sen vet jag inte om det långsiktigt är bra att kravlöst stödja företag med undermåliga produkter. Det känns som utvecklingen då kan gå från kvalite mot mer billigt skräp. *host* Star Wars *host*
Men gud ska jag avboka nu. Kan ni bestämma er nån gång?
Köp köp köp köp @grumplekins!
Inte för dvärglaget…. Utan för alla extra bollar som kommer med i paketet……