Nej det måste inte vara rostrade. Men om du har färre än 11 spelare klara för spel så måste du köpa eller fylla på med journeymen upp till elva innan inducements. Så du kan inte ha 10 spelare och sedan fylla på med mercenary eller star player för att nå 11 till matchen. Och för att kunna ha med dem på matchanteckningsbladet så ska man lägga in dem via hemsidan innan match. Trots att de egentligen ska in efter att man slagit väder.
Förr (bb2016) kunde man komma med färre än 11 spelare på papper och på plats fylla upp med mercenaries & star players. Det går inte längre. En av ändringarna med 2020.
Comments
Ja, du ha rätt. Uppdaterade kommentaren ovan.
Fattar inte..
Är det en regel att båda spelarna ska ha 11 rostade spelare innan pregame alla matcher?
Nej det måste inte vara rostrade. Men om du har färre än 11 spelare klara för spel så måste du köpa eller fylla på med journeymen upp till elva innan inducements. Så du kan inte ha 10 spelare och sedan fylla på med mercenary eller star player för att nå 11 till matchen. Och för att kunna ha med dem på matchanteckningsbladet så ska man lägga in dem via hemsidan innan match. Trots att de egentligen ska in efter att man slagit väder.
ok, ser att förvirringen och diskussionen kommer från min fråga igår.
Fattas 4 spelare för mig inför nästa match och ville veta om jag kunde fylla på med 3 journeymen och 1 starplayer.
Dvs gå in i inducements med 10 spelare (3 journeymen) för att fylla på med en till där (1 starplayer).
Funkar det alltså inte (får lite mixade svar)?
Nope, funkar inte.
Ok topp, fattar 👍️
@Chrixx
Förr (bb2016) kunde man komma med färre än 11 spelare på papper och på plats fylla upp med mercenaries & star players. Det går inte längre. En av ändringarna med 2020.
Jepp, blir ingen galen ekorre för att ersätta den döda witch elfen... 😭
@Chrixx vi ger lite toughlove gällande witch elves..... :-p