Helgens event i Sundsvall

2»

Comments

• if you wanna win, play with your fling!

• Grattis kaju!

Flest flings flung I guess

• edited July 2021

1:a Kaju

2:a Drexxl

3: Skuld

Mest TD: Oberwald

Mest Cas: KaithOEX

Bästa Sundsvallare: Zedd

Bästa Stockholmare: Ozt

Bästa Umeå: Frantic

Bästa Sala: Lotto

Bästa Stunty: Kaju

Sämsta Stunty: Broder_joe

Wooden Spoon: Packarn

Quiz Mazster - Ozt

Bästa "jag-gjorde-det-här-och-det-här-och-det-här": KaithOEX

• Hahhahaha grattis Kaju!!

och till er andra som utmärkte er :-)

• AosAos
    edited July 2021

1. Halflings

2. Chaos Dwarfs

3. Halflings

4. Halflings

5. Halflings

• Vackert!

• Tack alla snälla! :)

Tack till mina Maffioso Masar som gjorde ett sånt äckligt roster!

Tack till @Skuld att vi äntligen fick en spännande match!

• @Frantic Jo, just så!

• Det var en väldigt kul debut dock och trevligt att träffa alla! Hoppas kunna vara med i fler turneringar framöver!

• Haha, gött! Grattis, synd att Chaos Dwarfs förstör pallen där… 😜

• Ja, jag hade gärna sett honom som vinnare där så flingorna fick sitta ihop på plats 2-4 :D

Hade spelat på @Drexxl l som vinnare i turneringen och @Marty33 som vinnare i flest Cas. Båda slutade på andra plats. :/

• Legendarisk bild @kaju @Oberwald_1

gillar även Kajus tröja här på sista bilden 🤩

• Vad gjorde att så många spelade flings ?

• @mikethemachine Regelpaketet gjorde att man hade råd med både Morg/Deeproot och Griff. Dom funkade jättebra!

Sen gjorde vi en så kallad ”à la Maffioso Masar kupp” att jag, @Skuld och @inforthepain spelade med samma roster. Master mind är mest Skuld och inforthepain.

Dom andra tre Halfling coacher hade vi inte snackat ihop oss med dock.

• För de som är intresserade har jag beräknat prestationsranking, vilket jag har gjort tidigare för turneringar med 5 matcher eller fler, som tidigare har använts för bland annat uttagning för svenska blood bowl landslaget, när jag var kapten, men med Ozt som kapten kan jag inte garantera att de fortfarande används på detta sätt. Då det är nya Blood bowl regler och NAF rankingen inte har stabiliserats efter detta blir dessa siffror lite svajiga i början men det ger ändå en fingervisning på prestation. Dvs att det är inte säkert att den med mest poäng i en turnering har gjort bäst ifrån sig, om den tex har fått lättare motstånd.

Rankingen är beräknad utifrån motståndarnas NAF ranking + en faktor för vinstprocent som kan variera från -120 till +120 enligt ekvationen y = 4155,9x5 - 10625x4 + 10186x3 - 4496,9x2 + 1009x - 120. Detta bygger på en liknandemodell som prestationsranking är beräknad för schackturneringar.

Nedan finner ni coach och prestationsranking för Summer Crush:

• Tackar, bara för mig att klippa och klistra då!

Sign In or Register to comment.