Helgens event i Sundsvall
in Turneringar
Kan nån eller flera lokala coacher ta med fläkt till Summer Crush? Jag spelar så mkt sämre när det är svalt och skönt! ;)
Sammanstrålning på Bishop imorgon kväll!
Comments
Det heter väl inte summer crush för inte :)
Efter att ha sett Joel en het sommardag i Stockholm rekommenderar jag Mr Oberwald minst ett par personliga fläktar
@mikethemachine Ja! Visst är han het! ;)
Som tusan, hoppas man inte kunde tolka min post som något annat :)
@kaju till nästa event kommer du förberedd! https://www.amazon.com/5200mAh-Battery-Neckband-Adjustable-Hands-Free/dp/B08BZFS79P/ref=sr_1_29?dchild=1&keywords=Solar+Powered+Fan+Hat&qid=1626377049&sr=8-29 😅
@tjub Kinky! ;)
Här har du en idolbild @mikethemachine ;)
😂
@kaju Jag ska undersöka möjligheterna att flytta ut bord på baksidan av lokalen idag. Men annars kommer alla tillgängliga fläktar naturligtvis riktas mot mig.
@Oberwald_1 Snygg!
Hoppas att ni alla rullat hexaPows i morgon och att Nuffle har välsignat era tärningar!
Jag håller speciellt tummarna på er 6st flingcoacher...🤔🤔🤔
Hoppas att ni alla får en perfekt turnering!!
Du vet att jag är en av de sex va?
Plugga på er Blood Bowl lore! Turneringen inleds med det omåttligt populära quiz-segmentet lett av Sundsvalls hetaste överläkare @Ikterus
@skuld oja!
Noterade även att ”slumpen” var framme och tre rosters såg väldigt lika ut…. :-).
Tänk possessivt, nu när jag inte är med så slipper du ju en förlust… ;-)
Plugga på er Blood Bowl lore! Turneringen inleds med det omåttligt populära quiz-segmentet lett av Sundsvalls hetaste överläkare @Ikterus
@Thursablot nya ändringar 😫Hur ställer sig Ö.B. och den notoriskt strippklubbsbesökande HMK till detta?
Lycka till med blood bowl spelandet i helgen och ha kul!
Jag tvivlar på att du kopplade något jag faktiskt hänvisade till men försök gärna igen. @donnydingel
@Oberwald_1 visst kommer du att lägga ut bilder på resultaten efter varje runda!
Kul att följa matcherna på säkert Covid distans….
Japp, det vill vi ju se! 😊
5 av 6 halflings vann. Dock så mötte två av Flingsen varandra.
Halflings innehar plats 1-5 och på 6:e är det ionas med sin haflingchef
Flings for the winn!!
Besviken om det inte blir Flings top 6! 😅
@tjub du menar väll flings på plats 1-6? 😙😙
@Juiblex Ja, precis… Blev lite otydligt där! 😅
Efter 4 matcher så var det 4 halflings top 6. Dock innan alla resultat var inne
Magnus på 16e plats är 2-0-2 med Halflings och har bara förlorat mot Halflings med.
Hahhah
Något måste göras mot detta op lag!
till och med inbitna dvärg- och stukade elf-coacher anser att flings är op.
mmmmen hur ska jag lyckas med en 2d block mot deeprooth….
ni nurfade passning skill på alla mina elflinemen, men TTM fungerar ju som vanligt…. 😭😭😭😭
skämt och sido!!
kul att se så många flings går bra!
se till att få i er mycket vätska i kväll (önskar att jag också kund vara med er…)
Jag vann ”bäst på att vara sämst” bland Maffioso Masar!
Grattis @kaju !