Denna helg körs en turnering som har OWA i tier 3. Jag gissar att det inte är för bra. Valde själv bort dem då jag provat laget med skrämmande resultat.
Du har satt dem i tier 1. Jag tror det är ett säkert sätt att göra dem helt okompetiva.
Jag tycker dock att det var storsint av Pellevin att inte gnälla över att Chaos Dwarf var felstavat. Vi kan alla hålla med om att han är en fantastiskt fin människa. <3
Funkar Quote för er? Jag får bara en banner, och början på hela sidan. Inte det som skall citeras. Vet möjligen @Mago varför det är så? Jag har dessutom en massa andra troll då jag skriver krullalfa och andra esoteriska tecken på detta forum. På det hela taget suger det alltså sen bytet.
Comments
Japp det stämmer. Alla vill nu ta surefeet
som det är i grundreglerna så är ju 3 av vädren negativt för passningsspel så mer motstånd för rusning game skadar inte
Verkar helt rimligt :D
Innebär "3+1" tre normala och en dubbel skill? Kan det innebära tre normala plus en stackad skill?
Jag undrar samma sak som @Duckwing - men var för feg för att va etta på bollen.
Har förstahandsinfo om att stacking inte är tillåtet.
Tänker bara vara först den här gången: skitspel.
Havaji har rätt.
Tror jag har uppdaterat första posten med schema och lite annat. Bland annat att stacking inte är tillåtet.
Va!? Får man inte Stacka Bo?
Nix inte ens brettonians får ha två Bo, eller jo kanske om man möter @Juiblex
Booooooooooo! Mera Bo till @Juiblex
20 spänn till den som shankar Bo!
Ämnar närvara! Nyktrare i år kan jag nästan lova.
Är han inte värd mer? Jag blir kränkt å hans vägnar av denna blygsamma summa. Det blir sex tds nästa gång bara därför.
Goda nyheter!
Hemisdan uppdaterad, med nästan all relevant information
https://snowbowl3.wordpress.com/
Denna helg körs en turnering som har OWA i tier 3. Jag gissar att det inte är för bra. Valde själv bort dem då jag provat laget med skrämmande resultat.
Du har satt dem i tier 1. Jag tror det är ett säkert sätt att göra dem helt okompetiva.
Jag vill ha mer data innan jag tycker att jag kan tierplacera dem ordentligt, samma med snottling som är i tier 3 istället för det logiska tier 4.
Hellre att de är i en för låg tier än att de blir OP.
Det är såklart rimligt. Men som du vet låter jag inte sådana detaljer hindra ett bra gnäll :)
Nej jag vet @Pellevin , jag är ändå främst imponerad av snabbheten 6 min från min post om hemsidan hade du lyckats få in ett bra gnäll på pränt
Jag tycker dock att det var storsint av Pellevin att inte gnälla över att Chaos Dwarf var felstavat. Vi kan alla hålla med om att han är en fantastiskt fin människa. <3
Vilket Underworld lag är det som gäller?
Det nya med gutter
Vem vinner!?
Får vi se i december, men menar du joråbowl så ligger drexxl bra till
Hehe jag skrev visst i fel.
Go Drexxl!
En betalning erhållen och nästan en roster. Heja @razta först ut!
Min roster är nog klar nu, men jag vågar inte skicka in den. Kan komma en uppenbarelse som förändrar allt.
Om jag skickar in den nu, kan jag då göra ändringar senare om uppenbarelsen uppenbarar sin uppenbarelse?
Jag måste tyvärr hoppa av då det blivit ändringar på jobbet.
Ja
@Aos
Neeej katastrof
Jag vet inte vad @Skuld svarade på.
Funkar Quote för er? Jag får bara en banner, och början på hela sidan. Inte det som skall citeras. Vet möjligen @Mago varför det är så? Jag har dessutom en massa andra troll då jag skriver krullalfa och andra esoteriska tecken på detta forum. På det hela taget suger det alltså sen bytet.