Old World Alliance
Allt detta tjabbel om nya underworld, vad tycker folk om OWA nu när rostern leakats
Alltså är det animosity på alla mänsker och loner på alla andra.
Alltså är det animosity på alla mänsker och loner på alla andra.
Comments
för mycket är inte så kul och tappar lite udd/vits kan jag tycka. och trist med bara två halflings?
yikes... typ sämsta laget.
Hahahaha har inte tänkt på det fören du skrev det, men du har ju rätt
Förstör hela laget, som jag annars såg fram emot.
Jag skulle inte ta någon dvärg som inte har AV9 och om jag gör det så kan jag komma upp i samma antal guard-spelare som ett människolag, men jag har då AV8, men är snabbre plus att jag slipper loner. Varför spela detta lag istället för vanliga människor?
Personligen hade jag hellre sett att det hade varit 0-3 longbeards och 0-1 dvärgblitzer.
Skippa troll slayern. Allt kan få animosity, men endast ogren bör ha loner.
Håller helt med. Varför göra laget sämre än chaos pact?
@Duckwing Om du vill köra ett lag utan linemen ( @brocCooLi som är pluralformen för lineman) så finns en ras som kallas orcs.
Jag kommer nästan säkert testa laget. Tycker det ser jättekul ut. Men jag håller med om att det är lite snålt att flingsen fått loner. Gör OTTD onödigt svår.
Det är enda sättet jag spelar orcs
Jag tycker egentligen kritiken mot laget är lite oproportionerlig på olika communities. Samtidigt så har jag lite svårt att se varför jag skulle vilja spela laget, när det finns så mycket annat att välja på.
Tycker det ser lite småkul ut och skulle gärna testa det i liga. Verkar som man kan klämma in Griff också för turneringsspel.
Skräll!
Kan inte peka på något speciellt inlägg, men jag tror jag läst mer än ett inlägg som beskriver designerna som direkt idiotiska (eller liknande) och det är aning onyanserat i min mening.
Jag har tänkt i liknande banor, men tänkte att skillen i princip skulle ge dvärgarnas motståndare foul apperance, alltså att dvärgar måste slå 2+ för att blocka. Det är är lite mindre tematisk än ditt förslag men jag tror det är smidigare speltekniskt.