Nya Ogres

2»

Comments

• Morn82 wrote: »
    Jag delar gärna på den andra

Låter bra!
  • Bara jag som är lite besviken på att "Oggrarna" tappat en massa star players och inte fått någon.... eller ja en, men den räknas inte, Golden era och kan spela för alla lag.

Jag hade hoppats på en ny "Lady-Ogre" och kanske nogon star player-snot. Typ Dirty Player osv ....
  • Frantic wrote: »
    Bara jag som är lite besviken på att "Oggrarna" tappat en massa star players och inte fått någon.... eller ja en, men den räknas inte, Golden era och kan spela för alla lag.

Jag hade hoppats på en ny "Lady-Ogre" och kanske nogon star player-snot. Typ Dirty Player osv ....

Samma här
    Morn82 wrote: »
    Jag delar gärna på den andra
    Kommer ni att behöva snotlingarna i den lådan ni delar eller skulle ni vilja sälja dem?
  • Frantic wrote: »
    Bara jag som är lite besviken på att "Oggrarna" tappat en massa star players och inte fått någon.... eller ja en, men den räknas inte, Golden era och kan spela för alla lag.

Jag är också besviken på deras stjärnor. De blir av med både Bertha och Grotty och får inget i utbyte.

• Stareater wrote: »
    Frantic wrote: »

Jag är också besviken på deras stjärnor. De blir av med både Bertha och Grotty och får inget i utbyte.

Det känns som att de inte hade tid att göra färdig.
    Roliga snotstars och någon star som endast var för ogres hade varit kul, men icke.
  • Pertan wrote: »
    Har bokat två lådor med ogres. Någon som vill dela den andra med mig?

Använder du water transfersen? Behöver en vit "Ogre" för det finns bara 4 i en låda.

• Jag köpte min vana trogen team-kortboxen som kommer med Spiken och i denna låda figurerar ju Grak/Crumbleberry trots att de inte nämns i Spiken. Najs med lite med debattmaterial...
  • khanmank wrote: »
    Jag köpte min vana trogen team-kortboxen som kommer med Spiken och i denna låda figurerar ju Grak/Crumbleberry trots att de inte nämns i Spiken. Najs med lite med debattmaterial...

På vilket sätt är de med, är de med som Star players-kort för inducements?
  • Ja precis så
  • Så man får inducea dem om man köpt korten?

Hm, har det hänt för något annat lag? Annars känns det som om GW glömde ta med dem i spike, alt så ströks de i sista sekund och korten var redan tryckta.
  • edited December 2019
    20191215230258-95.109.44.201.jpeg
Sign In or Register to comment.