”Har coachen förkylningssymtom så är hen inte välkommen. Hen får då sitta och trycka ”F5” här på hemsidan för spännande uppdateringar från lokalen istället”.
Ledsen men så får det bli, skulle det vara så att vi måste ställa in turneringen så kommer den göras om till Umeå Summer Bowl och gå av stapeln i sommar i stället.
Lite tråkiga nyheter, men det blir inget Umeå Spring Bowl 4 nu i april. Corona ökar och bättre än skippa det nu redan innan resor etc hunnits boka också måste man skippa det närmare inpå.
Glada nyheter - Jag kommer köra en Umeå Summer Bowl istället. Datum, tid, plats är ej satt i dagsläget (blir nog exakt samma regler) men mer info kommer om det senare.
Kommer iaf kolla andra turneringars datum innan jag beslutar om sådant så det inte kommer krocka.
Comments
Haha smart där
Hehe!
@Bonefinger for ”Double Skull President”!
Priser (inte mycket men något)
Starköl
Folköl (sponsor)
Lättöl
Läsk (sponsor)
Energidryck
Kaffe
Chips
Kexchoklad
Chokladkakor
Proteinbars
Är det något ni saknar eller skulle önska finnas att köpa på plats så skriv en rad så ser jag till att det finns att tillgå
Det ser ut att täcka det mesta enligt tallriksmodellen!
Det kommer bli av eftersom vi är
Mindre än 500 coacher i dagsläget
Snyggt!
”Har coachen förkylningssymtom så är hen inte välkommen. Hen får då sitta och trycka ”F5” här på hemsidan för spännande uppdateringar från lokalen istället”.
Ledsen men så får det bli, skulle det vara så att vi måste ställa in turneringen så kommer den göras om till Umeå Summer Bowl och gå av stapeln i sommar i stället.
Stay tuned!
Kommer kolla hur utvecklingen av corona-sotuationen utvecklas över helgen sedan fattas beslut.
Stay tuned!
Precis... 50 nu och chansen till att den gränsen sänks finns. Btw, grattis i efterskott Erik
Glada nyheter - Jag kommer köra en Umeå Summer Bowl istället. Datum, tid, plats är ej satt i dagsläget (blir nog exakt samma regler) men mer info kommer om det senare.
Kommer iaf kolla andra turneringars datum innan jag beslutar om sådant så det inte kommer krocka.
Väntar på att få veta när eller om frugan Får semester (landstinget). När det är klart så ska det bara ordnas med lokal sedan är vi igång igen.
....Kommer inte krocka med sundsvallaturneringen iaf, det kan jag lova