ja, slarv av mig i långa loppet. borde formulerat tydligare, ex:
innehåller också fel för nurgle där mutation är normal för rotspawn/beast of nurgle. för det är en dubbel egentligen va?
innehåller också fel för nurgle där mutation är normal för rotspawn/beast of nurgle. för det är en dubbel egentligen va?
men slarvade lite i förkortningen
Jag tror ändå din ursprungliga formulering var korrekt; frågan syftade på ifall det stämde att det var fel i dokumentet, men det kunde missförstås som att frågan syftade på ifall mutation är normal för en BoN, emedan detta i själva verket bara var en klargöring av vilket fel det var som dokumentet ifråga misstänktes innehålla.
Denna korrekta formulering var i väl i så fall ett misstag, antar jag, om det var en förkortning som du egentligen gjorde.
Jag tror ändå din ursprungliga formulering var korrekt; frågan syftade på ifall det stämde att det var fel i dokumentet, men det kunde missförstås som att frågan syftade på ifall mutation är normal för en BoN, emedan detta i själva verket bara var en klargöring av vilket fel det var som dokumentet ifråga misstänktes innehålla.
Denna korrekta formulering var i väl i så fall ett misstag, antar jag, om det var en förkortning som du egentligen gjorde.
förkortningen var ju en efterhandskonstruktion. så din tolkning av det ursprungliga meddelandet är ju korrekt. menar att jag skulle kunna ha förtydligt själva frågedelen och inte bara haft ett 'va?' där.
oavsett så tror jag vi alla kan enas om att det är fel i dokumentet.
Betalning saknas
1.Pellevin (R) Betalar på plats
2. Fullstorm (NOR) (R) Betalar på plats
3 Red Betalar på plats
4 Smaugulus
7 Zerak (R) Betalar på plats
8. Joachim (Non NAF yet) betalar på plats
9, Loner (Den) Betalar på plats
11. Drexxl (R)
Jag gissar att Zed var sen, men att @Skuld inte själv är medveteten om att deadline var den femtonde. Jag förmodar att han tror att det var den sextonde.
Jag gissar att Zed var sen, men att @Skuld inte själv är medveteten om att deadline var den femtonde. Jag förmodar att han tror att det var den sextonde.
Saxat från hemsidan:
Roster and Registration:
Send in your roster for inspection to snowbowlhost@gmail.com before Monday 16/12.
Comments
förkortningen var ju en efterhandskonstruktion. så din tolkning av det ursprungliga meddelandet är ju korrekt. menar att jag skulle kunna ha förtydligt själva frågedelen och inte bara haft ett 'va?' där.
oavsett så tror jag vi alla kan enas om att det är fel i dokumentet.
det går att bli det på plats via inforthepain.
Dessutom delbart med 8 vilket gör allt ännubättre
1.Skuld (Even player in) (RB)
2.brocCooLi (BR)
3.Duckwing (BR)
4.Piddlypad (BR)
5. Oberwald_1 (BR)
6. Ozt (RB)
7. Aos (BR)
8. mr Selecta (BR)
9. Ionas (RB)
10 Lockmund(BR)
11 Juiblex (BR)
5. Hjärnhans (BR Non NAF yet)
X. SpoiledSquid (BR)
18.Melisqus (RB)
10. Grumpelkins (RB)
8. Redniwer (RB)
4 Mcgreag (NonNAF yet BR)
5. Hjärnhans (BR Non NAF yet)
20.Inforthepain (BR)
16.Coma (RB)
6. Thursablot (BR)
Privateniceguy (BR)
14. Razta (RB)
17.Kaju (RB)
7. Joachim (Non NAF yet) (R)
11. Jom (BR)
9. Zedd(BR)
32. Smaugulus
Betalning saknas
1.Pellevin (R) Betalar på plats
2. Fullstorm (NOR) (R) Betalar på plats
3 Red Betalar på plats
4 Smaugulus
7 Zerak (R) Betalar på plats
8. Joachim (Non NAF yet) betalar på plats
9, Loner (Den) Betalar på plats
11. Drexxl (R)
Betaling på staden i Svenske kroner dersom det er ok.
Vilket format som helst går bra, betalning på plats går också bra
nr 11 av klara
Fanns inte där inna jag editerade
Båda som är kvar är "lokala" bara 8-9 mil ifrån ludvika
Så länge du och din motståndare vet vad som gäller är det gott nog för snowbowl.
Saxat från hemsidan:
Roster and Registration:
Send in your roster for inspection to snowbowlhost@gmail.com before Monday 16/12.
Registration closes Monday 16/12
Du har ju inte skrivit när den 16:e det stänger, så om det stänger klockan 00:00 den 16:e behöver rostret vara inne den 15:e...
Hur har ni tänkte att fira min vinst??
slänga dig i fontänen