@Duckwing jag kan en timme tidigare. Men vet ej hur det är för Gimpen och Mufflo. Bim åker inte med oss, så vi behöver inte ta hänsyn till henne längre.
Hej! Tänkte fråga om någon Stockbowlcoach skulle kunna plocka med sig en Swebbaplan ner till Stockholm, så kan jag möta upp på Alphaspel någon gång och hämta den? /Helllstrom/Kråkvinkel/Andreas
Vi har nu haft @Dragons i en ganska trång bur med ett skynke över i källaren i snart 3 veckor för att han skall vara riktigt taggad när vi väl släpper ut honom. När man går förbi hör man han bara muttra "dubbel skalle, dubbel skalle" där bakom skynket. Ibland skriker han till "CAS"! men för det mesta är det muttrandet som hörs. Det hela skrämmer oss lite och det skall bli skönt att lämna av honom i Borlänge...
Comments
Är det för att folk ska hinna sluta jobbet eller kan vi åka tidigare? Tänkte det vore kul att hinna till probrawlet.
Det lät lite swingersklubbsaktigt. Dock lär vi missa den, men @ozt kanske kan hålla hoppet vid liv?
Hahahaha!
Fantastiskt! Nästan så man måste konferansklä sig
så sjukt taggad! bitarna faller på plats och det e grymt nära nu.
tyvärr har vi ett bortfall än så länge så ligger på 31 deltagare. får se va det hela slutar på och hur vi löser detta.
hehe jag förväntar mig smoking på samtliga deltagare :P
Min bil har pajat, så ni får nöja er med en vit skönhet med Botkyrka kommuns logga på dörren.
haha underbart taggande!! nära nu!