Super Brawl MMXIV - Borlänge
Good evening sports fans and welcome to the 2014 edition of Super Brawl. This is a Blood Bowl tournament packed with teams of every race from across the known world and boy, are you folks in for a great weekend of top-class sporting entertainment!
March 28-30, 2014 - The Super Brawl is a new Blood Bowl tournament Sweden. It's a 2 day tournament and then we have the Pro Brawl all star game!
Super Brawl 2014 är dalarnas första stora satsning på Blood Bowl i modern tid. Borlänge bjuder under 28-30 Mars till Blood Bowl-galenskap där folk från flera olika länder förväntas deltaga.
Ni kan hitta all information på vår hemsida: superbrawl.tumblr.com
eller på vår facebooksida: facebook.com/SuperBrawlSweden
Nedan finner ni de två priskategorier som finns att tillgå:
Specialgjorda block-tärningar för Super Brawl.
Specialtillverkad Starblocks-mugg med gratis kaffe:
Comments
Det gillar vi
just nu verkar det som om vi kommer få besök av Danmark, Finland och Grekland. men även folk i Norge och England verkar vara intresserade
Samt: Klart man är en Head Coach!
Gött Duckwing!
Första priset i turneringen är nu klart. Det är Rolljordan Miniatures Horned Frogs som ligger i prispotten.
Fler lag kommer läggas till prispotten senare.
nej betalningen tar vi senare. har inte satt upp konto till det än men det kommer
Jag kommer vara Rookie-coach. (dricker ej kaffe och spelar inte med icke-standard blocktärningar)
Sjukt snygga tärningar och mynt gillas skarpt. Speciellt om de har vettiga storlekar så man kan använda de som markers.
I min bil finns redan Purrelito och Thursablot så en plats kvar.
Edit: Preliminärt verkar Betty ta sista platsen.
Placerade just order på mynt och tärningar så dessa hinner producerad
Jag kommer snart gå ut med info gällande boende som jag förhoppningsvis kan fixa en fin deal på.
Jag åker gärna med i bilen :-)
När ni bestämt er helt å hållet så skicka gärna ett mail till superbrawlsweden@gmail.com med följande uppgifter. Då får jag även era mailadresser samlade för snabbare återkoppling.
Ditt namn
NAF-namn
NAF-nummer
Din hemort
Biljettyp (Head Coach eller Rookie)
(Gärna uppgifter om vad för ras och lagnamn om det är klart)
Jag återkommer senare med uppgifter kring betalning.
Men till 98% säkert att jag kommer. Jag drar iväg ett mail när det är klart.
KaYue Poon
kaju
19529
Ehhh.... Jag bor och representerar Örebro, men jag är från Borlänge och har mitt ursprung från Hong Kong som jag känner mig väldigt hemma där.
Head Coach!
Vet inte lag än men det lutar väl åt Wood Elf.
kayuepoon@gmail.com