Swedish Open 2519

edited March 2019 in Turneringar
Yosh! Slängt ihop serien och här har ni en länk:

https://sssopen.wordpress.com/
«13

Comments

• edited March 2019
    @Khanmank kom tvåa i DOUBT. Du har glömt systemet med final. Och @Juiblex stavas inte Juliblex.

Men kul att detta kommer igång!
  • Pellevin wrote: »
    @Khanmank kom tvåa i DOUBT. Du har glömt systemet med final.

Fixar det.
  • Hej, mitt coach namn är felstavat!

Skoj att vara i topp...
  • Åtgärdat.
  • @inforthepain du skulle kanske ändra reglerna så att det inte bara gäller 4-mannalag.
  • kanske dags att uppdatera lite? :D
  • Sundsvall Summer Crush bör också läggas till bland turneringarna.
  • Tjo! Det vore bra om arrangörer postar resultatet från turneringar i denna tråden så kan jag fortare uppdatera serien. Har knappat in USB3 men behöver slutställning från teamcups då poängen baseras på lag och inte individuell placering.

@Oberwald_1lägger till det samtidigt som jag lägger till teamcup
  • @inforthepain, usb3 blev fel rapporterat jag kom 5a, han har skickat in ett meddelande för att få det ändrat på NAF med.
  • @inforthepain
    Hur många placeringar får poäng från teamcup?
  • @mikethemachine

In a 3 (or more) man team tournament, this is replaced by +8 points to each coach in the winning team, +5 points to each coach in the second placed team and +2 points to each coach in the third placed team.
  • Det skulle vara intressant att se hur ställningen ser ut nu efter Team Championship :)
  • edited June 2019
    Lyckades inte posta in med telefonen men där är Swedish open resultatet.
    Danskarna 1:a

2:a @razta @grumplekins och jag.

3:a
    Coma, Dragons och Lard är The Cutlery Crew

@inforthepain
    Detta är infon du behöver gissar jag. :)
  • Yes, sen behöver jag resten av listan, " In a team tournament, this is replaced by +1 point per three teams below yours in the standings." så jupp får poke kaju igen.
  • Updaterad, hittar ni fel så tar vi det vid nästa uppdatering.
  • Du har ett d för mycket i namnet Doubt, och vi saknar fortfarande SkogsBowl II som går av stapeln om två veckor.
  • Justfan. Skyller på att den inte lagts in i kalendern. Kommer ihåg att det var en turnering som skulle in så la in den som var i kalendern
  • Redan uppdaterat på NAF och inte här.... tsss tsss tsss.... ;-)
  • Juiblex wrote: »
    Redan uppdaterat på NAF och inte här.... tsss tsss tsss.... ;-)

Tja :P Tror jag hade längst resa hem så kanske inte så konstigt. Så nu kommer uppdateringen: https://sssopen.wordpress.com/standings-2019/
    Som i vanlig ordning så får ni gärna leta fel. Finns säkert något. Och tack till Oberwald_1 som la upp slutställningen med NAFnamn! Gjorde att jag kunde fixa det redan idag.

@Aos Jag hittar ingen ny slutställning på USB3 så om de blev fel för dig på den så kan de nog vara så att annat i den kan vara fel.

Kan någon ge mig USB3 slutställning med NAFnamn här så jag kan rätta till felet i sopen? Poke på @frantic eller någon annan som sitter på den informationen.

• Bra att du fixat listan Janne!
  • @infothrthepain - det va 2 siffror som va flippad i mitt NAF nummer så spelaren gamesohard blev jag rapporterad som, det är ändrat nu iaf på min NAF sida då det står att jag deltog och kom 5a i USB3.
  • Jaaahaaa! Då är jag med dig. Det var ett ovanligt fel, antog bara att det blivit en mix i en match så 0-1 vart 1-0 eller nåt. Okaj Jag fixar det bums!
  • Så nu ska det var åtgärdat @Aos och du har hoppat upp till en åttondeplacering.

Toivonen aka donnydingle hade fått sina poäng uppdelade, så la ihop dem.
  • Bra, va viktigt så jag håller mig före Coma ;)
  • @inforpain det finns även 2 Redniwer, 56 plats och 15 plats
  • Aos wrote: »
    @inforpain det finns även 2 Redniwer, 56 plats och 15 plats

Ja sedär :P Skumt att search funktionen inte hitta honom.

Så nu var det fixat.
  • 79-D6-D9-CD-E806-48-C8-99-CF-684550-DDBA3-B.jpg

Fått in resultatet från skogsbowl nu men är på tåget nu. Så uppdaterar sen.
Sign In or Register to comment.