Då är det den 17 februari och vi har röstat fram Chaos Pact. Nu får alla som vill anmäla sig till att måla en figur. Omröstning om färgval kommer strax.
*Skriv vilken figur och vilket nummer 1-16 som du vill reservera för den figuren när du anmäler intresse. Se till att ta spelare ur grundlaget i första hand så vi får ett spelbart resultat. Först till kvarn!
Vad man kan måla Positioner i laget - ta detta i första hand
1 Goblin Renegade
1 Orc Renegade
1 Skaven Renegade
12 Marauder
1 Dark Elf Renegade
1 Chaos Troll
1 Chaos Ogre
1 Minotaur
Star Players
Bomber Dribblesnot
Zzharg Madeye
Ugroth Bolgrot
Helmut Wulf
Crazy Igor
Lewdgrip Whiparm
Withergrasp Doubledrool
Guffle Pussmaw
Gobbler Grimlich
Morg ´n´ Thorg
Coachingstaff
coach
apo
wizard cheerleader
bloodweiser
+ mer, bestäm själv
Markers
reroll
turn
score
ball
väder
bribe
+mer, bestäm själv
Så 12 spelare reserverade, med alla positioner utom line fyllda för att detta ser väldigt bra ut. Dock det finns gott om roligt kvar att göra om man vill med. Alla roliga starplayers exempelvis eller spännande coachingstaff!
Fick en fråga om man kan vinna ett swebba lag även om man tidigare vunnit ett, och det tycker jag. Alla som är med och bidrar har samma chans. Sedan kan man bidra men avstå att vara med i utlottningen om man exempelvis redan har två chaos pact lag men det är frivilligt det.
Comments
*Skriv vilken figur och vilket nummer 1-16 som du vill reservera för den figuren när du anmäler intresse. Se till att ta spelare ur grundlaget i första hand så vi får ett spelbart resultat. Först till kvarn!
Vad man kan måla
Positioner i laget - ta detta i första hand
1 Goblin Renegade
1 Orc Renegade
1 Skaven Renegade
12 Marauder
1 Dark Elf Renegade
1 Chaos Troll
1 Chaos Ogre
1 Minotaur
Star Players
Bomber Dribblesnot
Zzharg Madeye
Ugroth Bolgrot
Helmut Wulf
Crazy Igor
Lewdgrip Whiparm
Withergrasp Doubledrool
Guffle Pussmaw
Gobbler Grimlich
Morg ´n´ Thorg
Coachingstaff
coach
apo
wizard cheerleader
bloodweiser
+ mer, bestäm själv
Markers
reroll
turn
score
ball
väder
bribe
+mer, bestäm själv
Hittills intresserade
@Tjub
@Khanmank
@Razta
@Suncar
@Spoiledsquid
@emilskaya
@Duckwing
@z3bb3
@Skullflame
@Bajlon
@Stareater
@DavidD
@Juiblex
@Drexxl
@Morn82
@Pellevin
@brocCooLi
@kaju
@havaji
Fick en fråga om man kan vinna ett swebba lag även om man tidigare vunnit ett, och det tycker jag. Alla som är med och bidrar har samma chans. Sedan kan man bidra men avstå att vara med i utlottningen om man exempelvis redan har två chaos pact lag men det är frivilligt det.
Inte när det finns så många mauraders redan. Valet är väldigt fritt av det som är kvar
Suncar tog #16 på trollet
Alternativt Helmut men helst Marauder
#6 används redan av: Skaven @DavidD #6
Tzeentch kanske?
Eller ska vi rösta?
ALLA!!!
Min är en Khorne figur i grunden iaf. Om du vill att jag ska måla sushibitarna rosa, röda, grön eller lila så är det lugnt.